به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 1,672
بازدید دیروز: 5,718
بازدید هفته: 1,672
بازدید ماه: 22,642
بازدید کل: 23,684,464
افراد آنلاین: 9
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
شنبه ، ۰۸ اردیبهشت ۱٤۰۳
Saturday , 27 April 2024
السبت ، ۱۸ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۱۹ - سیدحسن نصرالله: سوریه بزرگ‌ترین مشکل پروژه آمریکایی، اسرائیلی و سعودی است ۱۳۹۹/۰۲/۲۴

 

طی سخنانی به مناسبت سالگرد شهادت مصطفی بدرالدین
 
سیدحسن نصرالله:
 
سوریه بزرگ‌ترین مشکل پروژه آمریکایی، اسرائیلی و سعودی است
 
۱۳۹۹/۰۲/۲۴
 
 
دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان طی سخنانی به مناسبت سالگرد شهادت «مصطفی بدرالدین» فرمانده ارشد این جنبش، اعلام کرد که دشمن در همه اهداف خود شکست خورده و در حال حاضر، سوریه بزرگ‌ترین مانع در برابر پروژه آمریکایی، اسرائیلی و سعودی در منطقه است.
به گزارش ایسنا، «سیدحسن نصرالله» دیروز سخنرانی خود را به مناسبت شهادت مبارز بزرگ مصطفی بدرالدین معروف به «سید ذوالفقار» آغاز کرد.
دبیرکل حزب‌الله لبنان در ابتدا ضمن تبریک روز جهانی پرستار، این قشر را شایسته احترام و تقدیر دانست، چرا که آنها در خط مقدم مقابله با کرونا قرار دارند.
سیدحسن نصرالله در ادامه، ضمن اشاره به سالگرد شهادت مصطفی بدرالدین، مبارز و رهبر جهادی تاکید کرد: من قبلا از ویژگی‌های شخصیتی او صحبت کرده‌ام، آنچه امروز می‌خواهم در سالگرد شهادتش اضافه کنم این است که ما در مواضع رهبری و جهانی به او نیاز داریم، مصطفی دائما روحیه‌ای قوی و بالا داشت و همین مسئله باعث همبستگی، پایداری، ثبات، افزایش توان فکری، تصمیم‌گیری و ادامه جنبش می‌شود. زمانی که روحیه انسان ضعیف باشد و در برابر هر حادثه‌ یا خطری بلغزد این فروپاشی منجر به فروپاشی در اداره و رهبری می‌شود که پیامدهای خطرناکی دارد.
سیدحسن نصرالله در ادامه سخنرانی خود به مسئله سوریه پرداخت و گفت:‌ سید بدرالدین نماینده ما در نبرد سوریه بود و در کنار ارتش سوریه و برادران ایرانی و دیگر گروه‌های مقاومت مبارزه کرد... او روزهای آخر عمر خود را هم در فعالیت جهادی در این کشور سپری کرد. سید بدرالدین در درگیری‌های سوریه شانه به شانه شهید حاج قاسم سلیمانی بود.
دبیرکل حزب‌الله لبنان یادآور شد: سوریه بزرگ‌ترین مشکل در پروژه آمریکایی، اسرائیلی و سعودی با هدف تحمیل تسلط بر منطقه است... سوریه در جنگی تمام‌عیار علیه خود پیروز شده است. رهبری و ارتش سوریه و بخش اعظم ملت این کشور در جنگ پیروز شدند و در برخی نبردهای باقی مانده تنها به پایداری نیاز دارند.
سیدحسن نصرالله خاطرنشان کرد: سوریه از تقسیم و طرح توطئه‌آمیز پیروز شد که مبالغ هنگفت، انواع سلاح‌ها و ده‌ها هزار فرد مسلح برای آن گسیل شدند. سوریه توانست به لطف پایداری رهبری، ملت و ارتشش در جنگ پیروز شود.
به گفته سیدحسن نصرالله، ایران، حزب‌الله لبنان و گروه‌های مقاومت آمدند و در سوریه جنگیدند اما ایران وارد هیچ درگیری برای افزایش نفوذ با هیچ‌کس نمی‌شود و هیچ مشکلی با روسیه نداشته و هیچ طمعی هم در سوریه ندارد.