به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 1,518
بازدید دیروز: 18,753
بازدید هفته: 1,518
بازدید ماه: 1,518
بازدید کل: 23,663,349
افراد آنلاین: 8
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
شنبه ، ۰۱ اردیبهشت ۱٤۰۳
Saturday , 20 April 2024
السبت ، ۱۱ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۳۸ - آیت‌الله نوری همدانی: همگان دعا کنند تا سایه کرونا از ‌بشریت برداشته شود ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
آیت‌الله نوری همدانی:
 
 همگان دعا کنند تا سایه کرونا از ‌بشریت برداشته شود
 
۱۳۹۹/۰۲/۲۶
 
 
مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه در شب‌های قدر برای همه مظلومان عالم دعا کنیم، گفت:رفع بیماری کرونا را در شب‌های قدر از خداوند طلب کنیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، متن پیام آیت‌الله حسین نوری همدانی ، به این شرح است: آنچه مسلم است امروز بشریت بیش از هر زمان دیگری نیازمند معنویت است و نبود یک منجی عدالت گستر را احساس می‌کند.
لذا در این شب‌های بافضیلت که شب‌های توبه و بازگشت است اولین خواسته ما از خداوند متعال فرج مولایمان حضرت بقیهًْ‌الله الاعظم امام عصر عجل‌الله‌ تعالی فرجه باشد، اوست که می‌تواند با اراده الهی و اذن خداوند قادر متعال به تمام بی‌عدالتی‌ها و ظلم‌ها و نابرابری‌ها پایان دهد و طومار ظلم و ستم را درهم بپیچد.
در ادامه این پیام آمده است: امروز دردهای فراوانی از ظلم به مظلومان در کشورهای مختلف همانند سوریه و بحرین و یمن تا مردم مظلوم فلسطین که توسط جبارانی همانند آمریکا و رژیم جعلی و صهیونیستی و ایادی آنان در حال انجام است، احساس می‌شود و دردناک‌تر از همه سکوت مجامع بین‌المللی و کشورهای به ظاهر اسلامی است در این ایام باید برای همه مظلومان دست به دعا برداریم.
در این پیام تصریح شده است: امروز بشریت در حال مبارزه با یک بیماری است که تقریباً کل جهان را دربر گرفته و مردم فراوانی درگیر آن هستند که باید در این شب‌های استجابت دعا و نزول قرآن کریم، دست به دعا برداریم تا سایه این بیماری از همه بشریت برداشته شود و شفای تمام بیماران را از خداوند متعال بخواهیم و برای همه خدمتگزاران خصوصاً خادمان عرصه سلامت که شبانه روز مشغول خدمت هستند آرزوی موفقیت و سلامت نمائیم.
و نکته پایان همدلی و همراهی و کمک به همدیگر را از یاد نبریم و نیازمندان و اقشار کم درآمد جامعه را دریابیم و مسئولان محترم نیز تا توان دارند به کمک مردم بزرگ و متدین و صبور کشورمان بشتابند تا ضعف اقتصادی پیش آمده بیش از این فشار وارد نکند و ان شاءالله با عنایت پروردگار متعال و کمک یکدیگر و توسل به حضرات معصومین علیهم السلام و رعایت تمام نکات بهداشتی بتوانیم از این مشکلات عبور نمائیم.