به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 602
بازدید دیروز: 2,852
بازدید هفته: 11,641
بازدید ماه: 17,431
بازدید کل: 23,505,803
افراد آنلاین: 59
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
جمعه ، ۱۰ فروردین ۱٤۰۳
Friday , 29 March 2024
الجمعة ، ۱۹ رمضان ۱٤٤۵
فروردین 1403
جپچسدیش
321
10987654
17161514131211
24232221201918
31302928272625
آخرین اخبار
۲۴۷ - تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم «اصغر پاشاپور» در شهرری ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
«آقای اصغر» به دیدار حاج قاسم رفت
 
تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم «اصغر پاشاپور» در شهرری
 
  ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
 
 
پیکر مطهر شهید مدافع حرم «اصغر پاشاپور» از مستشاران نظامی برجسته حاضر در سوریه و یار و همرزم شهید سردار سلیمانی دیروز در شهرری تشییع شد.
پیکر یکی دیگر از قهرمانان و پهلوانان مدافع حرم دیروز بر روی دستان مردم شهیدپرور شهرری تشییع و در گلزار شهدا به خاک سپرده شد.
شهید اصغر پاشاپور از فرماندهان جبهه مقاومت و از مستشاران نظامی برجسته حاضر در سوریه سیزدهم بهمن سال گذشته پس از سال‌ها مداومت در ایستادگی در مقابل تروریست‌های تکفیری و دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) شربت شهادت نوشید و آسمانی شد.
در ایام شهادت سردار سلیمانی کلیپی تصویری از مکالمه حاج قاسم با یکی از نیروهای خود که وی را از پیشروی بیشتر در خط مقدم درگیری با دشمن باز می‌داشت در فضای مجازی و رسانه‌ها منتشر شد که شهید سلیمانی پاسخ می‌داد «آقای اصغر؛ من را از چند گلوله می‌ترسانی؟» اما شهید پاشاپور یا همان «آقای اصغر» که آنچنان نگران به خطر افتادن جان فرمانده خود بود نتوانست بیش از یک ماه دوری سردار را تحمل کند و یک ماه پس از عروج حاج قاسم به او پیوست.
پیکر این شهید سرافراز وقتی به دست تروریست‌های تکفیری افتاد ناجوانمردانه سر از بدنش جدا کردند.
وقتی این پیکر مطهر به دست نیروهای جبهه مقاومت افتاد و به وطن بازگشت، قرار بود اوایل اسفندماه تشییع شود اما به دلیل شیوع کرونا و شرایط خاص پیش آمده این مراسم به تاخیر افتاد. دیروز اما مردم شهرری در ایام سوگواری امیرالمومنین(ع) به استقبال فرزند قهرمان خود رفتند و پس از تشییع با شکوه شهید پاشاپور و طواف پیکر وی در حرم حضرت عبدالعظیم(ع) این سردار بی‌سر را در قطعه 40 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) در جوار مزار شهید مدافع حرم «محمد پورهنگ» (همسر خواهر شهید پاشاپور) که سال 95 در دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) در سوریه به شهادت رسیده بود به خاک سپردند.
به گفته نزدیکان شهید پاشاپور، وی که همسر و فرزندانش را با خود به سوریه برده بود به دلیل آنکه خانه‌ای از خود نداشت، پس از تحویل خانه سازمانی در تهران وسایل زندگی و اسباب خود را در یک انباری گذاشته بود.
از این شهید مدافع حرم سه فرزند به یادگار مانده است.
Image result for ‫گل لاله‬‎