به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 1,670
بازدید دیروز: 4,020
بازدید هفته: 15,539
بازدید ماه: 106,402
بازدید کل: 23,768,205
افراد آنلاین: 10
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
سه‌شنبه ، ۲۵ اردیبهشت ۱٤۰۳
Tuesday , 14 May 2024
الثلاثاء ، ۶ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۵۱۹ - آیت‌الله خاتمی: ادعای پیروی از خط امام با سکولاریسم و جدایی حکومت از دین قابل جمع نیست ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
آیت‌الله خاتمی:
 
ادعای پیروی از خط امام با سکولاریسم
 
و جدایی حکومت از دین قابل جمع نیست
 
  ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
آیت الله خاتمی: ایران اسلامی برادر قدرتمند کشورهای منطقه است ...
امام جمعه موقت تهران مکتب امام را مکتب تعبد در برابر دین و اسلام دانست و گفت: نمی‌شود کسی خود را پیرو امام بداند اما مشی او سکولاریسم و جدایی حکومت از دین باشد.
 
  آیت‌الله سید احمد خاتمی عضو هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری در سخنانی با گرامیداشت 14 خرداد سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی عنوان کرد: امام به تنهایی شناسنامه انقلاب اسلامی است، تکریم امام تکریم انقلاب و نهضت اسلامی است، سال‌های گذشته اجتماعات بزرگ و با شکوهی برگزار و احساسات مقدس مردم ابراز می‌شد و رهنمودهای ارزشمند رهبر معظم انقلاب در مرقد امام بسیار کلیدی و کارگشا بود، امسال به دلیل این ویروس منحوس از برکت اجتماعات محروم هستیم و با تدبیر مناسب باید سالروز ارتحال امام گرامی داشته شود.
عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه با بیان اینکه تکریم امام تکریم شخص نیست بلکه تکریم یک مکتب و راه است، خاطرنشان کرد: باید راه را بشناسیم، رهبر معظم انقلاب اصول اساسی مکتب امام را تبیین کردند و باید به آنها توجه داشته باشیم.
وی مکتب امام را مکتب تعبد در برابر دین و اسلام دانست و اضافه کرد: نمی‌شود کسی خود را پیرو امام بداند اما مشی او سکولاریسم و جدایی حکومت از دین باشد، خط امام خط دلدادگی به دین است، امام اسلام را مکتب زندگی می‌دانست، چطور برخی خود را مدعی خط امام می‌دانند و اصرار بر جدایی حکومت و دین دارند؟
آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه تکیه برمردم و مردم‌سالاری دینی اصل دیگر مکتب امام است، گفت: امام مردم‌سالاری دینی را سامان داد و در زمان وجود لیبرال دموکراسی در غرب و سوسیال دموکراسی در شرق مردم سالاری دینی را به وجود آوردند و بر آن تکیه کردند. حضرت امام به خدمت به مردم و اهتمام به رأی مردم تأکید ویژه داشت.
وی افزود: برجسته دیگر مکتب امام استکبارستیزی است که امام آن را احیا کرد، امروز هم رهبر معظم انقلاب جانشین به حق امام، خط امام را دنبال می‌کند.
به گزارش رسا، امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: اگر کسی تاکنون برکات مدیریت ولایت فقیه را ندیده ببیند که چه کسی بحران کرونا را در کشور مدیریت کرد که امروز در جهان افتخار می‌کنیم؟ در جایی که اروپا و آمریکا افتضاح به بار آوردند و مردم را در راهروی بیمارستان و خیابان بستری کردند، سربلندی ایران به‌دلیل مدیریت ولی‌فقیه با همراهی مردم و مسئولان بود.