به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 21
بازدید دیروز: 3,866
بازدید هفته: 17,756
بازدید ماه: 108,619
بازدید کل: 23,770,420
افراد آنلاین: 9
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
سه‌شنبه ، ۲۵ اردیبهشت ۱٤۰۳
Wednesday , 15 May 2024
الأربعاء ، ۷ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۵۲۰ - بیانیه جامعه مدرسین به مناسبت سالروز تخریب قبور ائمه بقیع ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
بیانیه جامعه مدرسین به مناسبت سالروز تخریب قبور ائمه بقیع
 
 ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
8 شوال سالروز تخریب قبور ائمه بقیع (علیهم السلام) تسلیت و تعزیت ...
بیانیه جامعه مدرسین به مناسبت سالروز تخریب قبور مطهر ائمه بقیع ...
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به مناسبت هشت شوال سالروز تخریب قبور مطهر ائمه بقیع تأکید کرد که هشتم شوال یادآور یکی از تلخ‌ترین و دردآورترین حادثه‌ها در جهان اسلام است.
در بیانیه هشتم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده است: شوال یادآور یکی از تلخ‌ترین و دردآورترین حادثه‌ها در جهان اسلام است که در آن فرزندان شیطان و جاهلان شجره ملعونه وهابیت، آتش کینه خود را علیه پاک‌ترین و مقدس‌ترین سرزمین‌ها شعله‌ور کردند و قبور مطهر ائمه بقیع را تخریب کردند. جاهلان متحجر و عقب‌مانده که با ادعای اسلام، افکار مسموم خود را منتشر می‌کنند و ذلیلانه و وحشت‌زده، از گفت‌وگوی عقلانی و مباحثه فرار می‌کنند.
این بیانیه افزوده است: آل‌سعود خبیث و تکفیری‌های داعشی در ادامه فرقه‌های جعلی ساخته سرویس‌های امنیتی استکبار برای تفرقه و اختلاف‌افکنی بین مسلمانان تجهیز می‌شوند و به قتل و کشتار مسلمین در جای‌جای جهان می‌پردازند.
در این بیانیه آمده است: داعش به‌عنوان مروج اسلام اموی و مروانی دستانی خون‌بار در جنایت و شقاوت دارد و از پدران وهابی و تکفیری خود درس‌هایی بسیار آموخته است. از جنایت‌های دردناک و تلخی که امروز در یمن واقع می‌شود تا هتک حرمت مساجد و مقابر در سوریه و همچنین تخریب قبور ائمه معصومین در سامرا و هتک حرمت عتبات عالیات همه در کارنامه ننگین و سیاه آل‌سعود، فرقه وهابیت و داعش ثبت‌شده و تاریخ این حجم پلیدی و ستمگری را فراموش نخواهد کرد.
در ادامه این بیانیه تأکید شده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تسلیت سالروز تخریب قبور ائمه بقیع توسط فرقه ضالّه وهابیت اعلام می‌دارد: حقیقت اسلام و نورانیت اهل‌بیت (علیهم‌السلام) پرده‌های سیاه و شب گستر این فرقه‌ گمراه را پاره خواهد کرد و حاکمیت شجره طیبه و ظهور ثمره آن را نوید خواهد داد. پایان کار این گمراهان خونخوار نزدیک است و اسلام مبتنی بر عقلانیت و متکی به معارف قرآن و اهل‌بیت‌(علیهم‌السلام)، اسلام وابسته به دلارهای آمریکایی را نابود خواهد کرد.
به گزارش رسا، جامعه مدرسین افزوده است: محبان اهل‌بیت‌(ع) که روز هشتم شوال را به سوگ نشسته‌ و خاطره آن را زنده نگه‌داشته‌اند در راه مبارزه با اندیشه تکفیر، ثابت‌قدم و استوار حضور دارند و با پایان فساد و خونریزی ابلهان منحرف وهابی، بقیع را دوباره خواهند ساخت و مضجع شریف ائمه هدی را به بهترین نحوه بازسازی خواهند کرد. ان‌شاءالله