به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 254
بازدید دیروز: 4,020
بازدید هفته: 14,123
بازدید ماه: 104,986
بازدید کل: 23,766,789
افراد آنلاین: 9
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
سه‌شنبه ، ۲۵ اردیبهشت ۱٤۰۳
Tuesday , 14 May 2024
الثلاثاء ، ۶ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۵۲۵ - تسلیت جامعه مدرسین در پی درگذشت رمضان عبدالله ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
تسلیت جامعه مدرسین در پی درگذشت رمضان عبدالله
 
   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
پیام تسلیت جامعه مدرسین در پی درگذشت رمضان عبدالله / جهاد اسلامی ...پیام تسلیت جامعه مدرسین در پی درگذشت رمضان عبدالله - ایرنا
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی، درگذشت دکتر رمضان عبدالله شلح دبیرکل پیشین جنبش جهاد اسلامی فلسطین را تسلیت گفت.
  در این پیام آمده است: درگذشت برادر مجاهد، آقای دکتر رمضان عبدالله از چهره‌های درخشان مقاومت اسلامی و دبیر کل پیشین جنبش جهاد اسلامی فلسطین موجب تألم و تأثر شد.
این رزمنده‌ سرافراز و مجاهد مخلص عمر خود را در دفاع از قدس شریف و فلسطین مظلوم گذرانید و در جبهه‌های شرف و کرامت، به مجاهدت علیه اشغالگری پرداخت.
پیام حاکی است: ادامه راه رهبران فقید جنبش جهاد اسلامی، شهید فتحی شقاقی و رمضان عبدالله و همچنین راه شهدای مبارزه با رژیم غاصب جعلی اسرائیل، سلطه‌ استکباری و ظالمانه صهیونیست‌ها را نابود و جوانان مؤمن، شجاع و مظلوم فلسطین را سربلند و پیروز خواهد کرد.
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در این پیام فقدان این مجاهد فی‌ سبیل الله‌ را به خانواده آن مرحوم، رزمندگان جبهه مقاومت و ملت‌ عزیز فلسطین‌ تسلیت‌ گفته و سربلندی‌ امت اسلامی‌ و پیروزی‌ مجاهدان‌ فلسطینی را در مبارزه با دشمن غاصب و جنایتکار صهیونیستی از خداوند متعال‌ مسالت‌ نموده است.
دکتر رمضان عبدالله روز یکشنبه هجدهم خردادماه جاری در پی درگیری طولانی با بیماری درگذشت.
رمضان عبدالله استاد اقتصاد دانشگاه غزه از پایه‌گذاران جنبش جهاد اسلامی فلسطین بود که دبیرکلی آن را از سال ۱۹۹۵ میلادی(۳۷۴) بر عهده داشت.
وی، بعد از شهادت فتحی شقاقی رهبر و پایه‌گذار این جنبش، دبیرکلی آن را بر عهده گرفت. وی به دلیل نقش موثر در حمایت از فلسطین و مبارزه با رژیم صهیونیستی تحت تعقیب دفتر تحقیقات فدرال آمریکا (اف.‌بی.‌آی) قرار داشت.
دکتر عبدالله همچنین در سال‌های ۱۹۹۳ تا ۱۹۹۵ (۷۲-۷۴) ‌استاد دانشگاه فلوریدای جنوبی در رشته بررسی‌های خاورمیانه بود. وی به زبان انگلیسی و عبری کاملا مسلط و پدر دو دختر و دو پسر بود.