به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 2,656
بازدید دیروز: 5,718
بازدید هفته: 2,656
بازدید ماه: 23,626
بازدید کل: 23,685,447
افراد آنلاین: 154
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
شنبه ، ۰۸ اردیبهشت ۱٤۰۳
Saturday , 27 April 2024
السبت ، ۱۸ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
4 - عبدالله مهدیون : وهابیت،مبانی فکری،کارنامه عملی (بخش چهارم )۱۳۹۹/۰۴/۰۱

وهابیت،مبانی فکری،کارنامه عملی(بخش چهارم  )

آموزش محمد بن عبدالوهاب توسط یک جاسوس انگلیسی/ نقش ویلیام شکسپیر ...

عبدالله مهدیون

برادران و خواهران عزیز دقت فرمایید ّ اکنون چندین سال است که گرفتاری مسلمانان در کشورهای اسلامی  ،از وهابیت  ریشه میگیرد ، حتی در درجه دوم کل بشریت پول نفت عربستان ، اسلحه آمریکا ، آموزش نظامی کشور آ مریکا و انگلیس و کشتار بدون واهمه گروهای بی دین با نام دین ، و تحویل سلاح و انواع سلاح بوسیله کشورهای (کانادا،اروپا،آمریکا)و کشتار بیرحمانه ملت های مسلمان در یمن، سوریه،عراق،فلسطین،لبنان،افغانستان،پاکستان،ایران و حمایت کشورهای غربی در سازمان ملل و شورای به اصطلاح امنیت و حقوق بشر آمریکایئ از گروهای ادم کش و جانی . تا زمانی که در شورای امنیت حق وتو حاکم است و آمریکا از آن استفاده میکند بشریت گرفتار مصائب هستند، باید دولت ها و ملتها آگاهی پیدا کنند و این حق وتوی لعنتی را از پنج کشور قدرتمند سلب کنند و هر کشور یک رای داشته باشد.

ضمنا باید ساختمان (سازمان ملل ، شورای امنیت ، صندوق بین المللی پول)و...و....از کشور آمریکا برداشته شود ، آمریکا به وسیله این سازمانها به کلیه بشریت و به خصوص دولتهای اسلامی ظلم میکند . و این سازمانها در اصل در اختیار این فرعون زمان هستند .

متاسفانه برخی کشورهای عربی ودر رأس آنها (عربستان و وهابیت ،امارات اردن، مصرو.....و.... با آمریکا بر علیه مسلمین همکاری میکنند.

(توجه-توجه)نکته بسیار عجیب و غیر قابل هضم و غیر قابل قبول در این کار، جریان فتوای (محمدبن عبدالوهاب)به عنوان یک فقیه مسلمان ،به تکفیر مسلمانان جهان و تشویق و تحریض    پیروان خویش به قتل غارت فجیع آنان به اتهام شرک و بت پرستی است که صحنه های جانگدازی در طول دو قرن اخیر پیش اورده است. چنین فتوایی در بین پیروان الهی کمتر سابقه دارد.

برادران و خواهران و آیندگان دقت فرمایید چه دستهای شیطانی در کار بوده که به وسیله یک روحانی خود فروخته تیشه به ریشه اسلام زدند و میزنند و اختلاف بزرگی در میان جامعه شیعه و سنی به وجود آورده و میاورند .در حال فعلی تمامی مشکلات بشریت از آمریکا و اسرائیل و انگلیس کفتار و پیرو وهابیت خبیث است.

محمدبن عبدالوهاب آن روحانی خود فروخته و گول خورده در کتاب (کشف الشبهات )مینویسد:کسانی که فرشتگان و پیامبران و اولیا آراشفیع قرار داده و به وسیله آن نزد پروردگار تقرب میجویند،خونشان حلال و قتل آنان جایز است. خشونت و قساوتی که درذات این مکتب ساختگی نهفته و مظاهر آن ترورهای فجیع پاکستان و افغانستان و ایران و لبنان و عراق و سوریه و یمن و....و.... است بسیار دور از باور است . ترورهای دولتی پنهان و آشکار و جنایت های بی نظیر دولت های ظالم آمریکا و اسرائیل مستقیم یا غیر مستقیم ، به وجود آوردن گروهای جنایت پیشه و جانی و خونریز که انسان ها را سر میبریدند و در میان اتش میسوزاندن ، و هزاران نوع شکنجه و ظلم و ستم در حق مظلومان انجام داده و میدهند .

محمدبن عبدلوهاب :در سال 1115 ه ق در شهر عینیه از توابع نجد در عربستان دیده به جهان گشود . پدر او عبدالوهاب که مردی بسار صالح و متقی بود از قضات آن شهر به شمار میرفت.

محمّد بن عبد الوهاب :فقه حنبلی رادر زادگاه خود آموخت .سپس برای تکمیل معلومات رهسپار مدینه منوره شد ودر آنجا به تحصیل حدیث و فقه پرداخت .در دوران تحصیلی در مدینه ،گهگاه مطالبی بر زبانش جاری می شد ،گه از عقاید ی  خاص حکایت داشت ،چندان که اساتید وی نسبت به آینده اش نگران شده و می گفتند اگر این فرد (محمّد ) به تبلیغ بپردازد گروهی را گمراه خواهد کرد .

چندی بعد ، محمّد مدینه را ترک کرده و به سوی نقاط دیگر رفت ،و او چهار سال در بصره ، پنج سال در بغداد ،یکسال در کردستان ، دو سال در همدان اقامت گزید .و اندک زمانی نیز در اصفهان و قم رحل اقامت افکند .و آنگاه از طریق بصره آهنگ «احسا ء»کرد ،و از آنجا به «حریمله »اقامتگاه پدرش رفت.

تازمانی که پدرش در قید حیات بود وی کمتر سخن می گفت .تنها گاهی میان او و پدرش نزاعی در میگرفت .ولی پس از در گذشت پدرش بسال 1153 ه.ق ،پرده از روی عقاید خود برداشت .