به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 298
بازدید دیروز: 2,079
بازدید هفته: 20,112
بازدید ماه: 110,975
بازدید کل: 23,772,776
افراد آنلاین: 7
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
پنج‌شنبه ، ۲۷ اردیبهشت ۱٤۰۳
Thursday , 16 May 2024
الخميس ، ۸ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۵۲۸ - آیت‌الله سعیدی در خطبه‌های نماز جمعه قم: با مفسدین در هر لباس و منصبی برخورد عبرت‌آموز شود ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
آیت‌الله سعیدی در خطبه‌های نماز جمعه قم:
 
با مفسدین در هر لباس و منصبی برخورد عبرت‌آموز شود
 
۱۳۹۹/۰۴/۰۶
قم نیوز - امام جمعه قم: عده‌ای غرب‌زده به دنبال مذاکره با آمریکا هستند
 
امام جمعه قم گفت: جوانان ما باید اولویت‌ها را مشخص کرده و با کانون‌های فساد مقابله کنند، هر دستگاه و سمت و مسئول در هر لباسی که هست، اگر فساد کند باید با او برخورد جدی و عبرت‌آموز شود.
به گزارش خبرگزاری حوزه آیت‌الله سید محمد سعیدی دیروز در خطبه های نماز جمعه قم که در مصلی قدس این شهر برای اولین بار در سال ۱۳۹۹ برگزار شد،  یکی از القاب حضرت معصومه(س) را کریمه دانست و بیان کرد: بخشندگی و احسان از ویژگی‌های مهم حضرت معصومه بوده و این بانو از اصالت وجودی برخوردار است.
وی افزود: حضرت معصومه(س) باید در برخورد با نامحرمان و پاکدامنی الگوی دختران ما باشد، چرا که ایشان نمونه تمام‌عیار یک بانوی با عفت هستند.
امام جمعه قم گفت: رهبر انقلاب در جریان کرونا مردم را به مواسات فراخواندند و مردم عزیز ما هم برای مقابله با آسیب‌های این ویروس، با تشکیل نیروهای جهادی و فعال‌سازی مساجد در کمک‌رسانی به مقابله با شرارت این ویروس شیطانی پرداختند.
وی ادامه داد: فساد از آن دسته جرم‌هایی است که مخصوص یک دولت و کشور خاص نیست و همه کشورها به نوعی به فساد آلوده‌اند، اما نحوه برخورد با فساد مهم است.
امام جمعه قم تاکید کرد: فساد، فساد است و فرقی نمی‌کند در چه عرصه‌ای رخ دهد، حکومت باید به صورت گسترده، شدید و بدون تبعیض با آن مقابله کند.
آیت‌الله سعیدی عنوان کرد: ریشه‌های فساد اگر باقی بماند، مجددا رشد کرده و ادامه‌دار می‌شود و این موجب فشل شدن دستگاه‌ها می‌شود.
امام جمعه قم یادآور شد: برای ماندگاری آثار مبارزه با فساد باید مسئولیت اداره کشور به دست نیروهای جوان، متعهد و غیروابسته سپرده شود، وگرنه دلبسته‌های نظام منفور و نژاد‌پرست آمریکا برای این مملکت رهاوردی نخواهند داشت.
آیت‌الله سعیدی اضافه کرد: در امر مبارزه با فساد نباید از نقش مجلس غافل شد، مجلس نباید درگیر مسائل جزئی و جناحی شود، مجلس باید دولت را وادار به فعالیت بیشتر کند.