به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 5,682
بازدید دیروز: 5,718
بازدید هفته: 5,682
بازدید ماه: 26,652
بازدید کل: 23,688,474
افراد آنلاین: 11
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
شنبه ، ۰۸ اردیبهشت ۱٤۰۳
Saturday , 27 April 2024
السبت ، ۱۸ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۳۷ - پیکر آیت‌الله علم‌الهدی در حرم مطهر رضوی به خاک سپرده شد ۱۳۹۹/۰۶/۰۲

آیت‌الله سید عبدالجواد علم‌الهدی دعوت حق را لبیک گفت 
 
  ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
پیکر آیت‌الله سید عبدالجواد علم‌الهدی فردا در تهران تشییع می‌شود ...
پیکر آیت‌ا‌لله سید عبدالجواد علم الهدی خراسانی از شاگردان آیت‌الله العظمی بروجردی امروز از مدرسه عالی شهید مطهری تهران تشییع می‌شود.
آیت‌ا‌لله سید عبدالجواد علم‌الهدی خراسانی از شاگردان آیت‌الله العظمی بروجردی روز پنجشنبه ۳۰ مردادماه دار فانی را وداع گفت. این فقیه بزرگوار عمر با برکت خود را در مسیر احیای علوم قرآن و اهل بیت‌(ع) و تربیت طلاب صرف کرد و آثار گرانبهایی از خود به یادگار گذاشت.
وی از شاگردان آیت‌الله العظمی بروجردی و امام خمینی‌(ره) بود و بیشترین متن تقریرات درس آنان را به رشته تحریر درآورد. آن مرحوم حدود ۱۲ هزار صفحه تقریرات به علاوه نزدیک به پنجاه اثر نفیس در علوم اسلامی را در کارنامه علمی خود دارد. تاسیس حوزه علمیه الامام القائم(عج) از سال ۴۸ در تهران و پرورش شاگردان و فضلا از دیگر اقدامات وی به شمار می‌رود. پیکر مطهر آن مرحوم امروز ساعت ۱۰ صبح از میدان بهارستان، مدرسه عالی شهید مطهری تشییع و سپس به مشهد منتقل می‌شود تا در جوار حرم امام رضا(ع) به خاک سپرده شود. مراسم تشییع در مشهد روز یکشنبه دوم شهریورماه از ساعت ۸ صبح از مکتب‌الرضا، جنب بازار رضا برگزار خواهد شد.
 
 
پیکر آیت‌الله علم‌الهدی در حرم مطهر رضوی به خاک سپرده شد
 
   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
پیکر همسر آیت الله علم الهدی در حرم مطهر رضوی تشییع شد | آستان ...
مراسم تشییع و تدفین پیکر آیت‌الله سید عبدالجواد علم الهدی موسس و متولی حوزه علمیه الامام القائم‌(عج) و برادر امام جمعه مشهد در حرم مطهر حضرت امام رضا‌(ع) برگزار شد.
به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در این مراسم که در صحن جامع رضوی حرم مطهر حضرت امام رضا‌(ع) برگزار شد مسئولان اجرایی استان خراسان رضوی، روحانیون و جمعی از مردم حضور داشتند.
نماز میت بر پیکر مرحوم علم‌الهدی توسط آیت‌الله مصطفی اشرفی شاهرودی از استادان درس خارج حوزه علمیه مشهد اقامه و پیکر این مرحوم در دارالزهد حرم مطهر رضوی به خاک سپرده شد.
آیت‌الله سیدجواد علم الهدی موسس و استاد عالی حوزه علمیه امام‌القائم‌(عج) تهران و از شاگردان مرحوم آیت‌الله بروجردی و امام خمینی‌(ره) بود.
آن مرحوم که برادر بزرگ‌تر آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد است عمر خود را در مسیر احیای علوم قرآن، سیره اهل بیت‌(ع) و تربیت طلاب صرف کرد.
آیت‌الله سیدجواد علم‌الهدی سی‌ام مرداد ماه گذشته در سن ۹۰ سالگی در تهران درگذشت.