به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 3,056
بازدید دیروز: 5,045
بازدید هفته: 8,100
بازدید ماه: 98,963
بازدید کل: 23,760,767
افراد آنلاین: 16
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
یکشنبه ، ۲۳ اردیبهشت ۱٤۰۳
Sunday , 12 May 2024
الأحد ، ٤ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۵۹۷ - آیت‌الله علوی گرگانی هتک حرمت به قرآن و پیامبر(ص) را محکوم کرد ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
آیت‌الله علوی گرگانی هتک حرمت به قرآن و پیامبر(ص) را محکوم کرد
 
   ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
گذری کوتاه بر زندگیناه مرجع عالیقدر آیت الله علوی گرگانی
آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی از مراجع تقلید با صدور پیامی ‌ضمن محکومیت هتک حرمت به ساحت قرآن کریم و پیامبر‌اکرم(ص) تأکید کرد که هتک حرمت قرآن کریم، هتک حرمت به تمامی ارزش‌های الهی و آزادی‌خواهان جهان است.
در پیام این مرجع تقلید آمده است: بار دیگر مدعیان آزادی و حقوق بشر، اجازه اهانت به مقدسات مسلمین را به بهانه آزادی بیان دادند و در مقابل بی‌احترامی ‌به کتاب مقدس مسلمانان و پیامبر عظیم‌الشان اسلام سکوت کرده و عواطف انسان‌های مسلمان را به درد آوردند.
این پیام حاکی است: این کار در حالی صورت می‌گیرد که همان دولت‌ها اجازه انتقاد به صهیونیسم را نداده و آن را جرم می‌دانند. این‌گونه رفتارهای دو‌گانه غرب در کنار خیانت برخی سران عربی خشم جهان اسلام را برانگیخته و حکایت از نقشه‌ای جدید برای دنیای اسلام دارد.
در ادامه این پیام تأکید شده است: لازم است همگی مسلمانان با وحدت عمل در سایه تعالیم روحبخش قرآن و اعتقاد به مبانی اسلام با نقشه‌های استکبار مبارزه کنند. هتک حرمت قرآن کریم، هتک حرمت تمامی ارزش‌های الهی و آزادی‌خواهان جهان است.
آیت‌الله علوی گرگانی در ادامه پیام خود افزوده است: اینجانب این اهانت را که توسط عده‌ای از افراطیون و با چراغ سبز دولت‌های این کشورها صورت پذیرفته را محکوم و به ملت‌های مسلمان توصیه می‌کنم با عمل به دستورات اسلام ناب محمدی(ص) دشمنان را مأیوس کنند.
هفتم شهریورماه جاری تظاهرات غیرقانونی و بدون مجوز ضد‌اسلامی به‌وسیله گروه‌های راست‌گرا افراطی سوئد برگزار شد و در شهر «مالمو» این کشور یک جلد قرآن کریم آتش‌زده شد و یک قرآن دیگر هم در مرکز شهر به‌وسیله گروه‌های راست‌گرای افراطی لگدکوب شد.
نشریه فکاهی «شارلی ابدو» چاپ پاریس روز یازدهم شهریورماه در اقدامی گستاخانه و توهین‌آمیز، کاریکاتورهای موهن به پیامبر اکرم(ص) را باز نشر کرد.
در واکنش به این حرمت‌شکنی‌ها به مقدسات اسلام،‌ تا‌کنون تنی چند از علما و مراجع تقلید با صدور پیام‌هایی این اقدام‌های موهن و حرمت‌شکن را به شدت محکوم کردند.