به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 2,440
بازدید دیروز: 1,526
بازدید هفته: 6,574
بازدید ماه: 6,574
بازدید کل: 23,668,402
افراد آنلاین: 3
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
سه‌شنبه ، ۰٤ اردیبهشت ۱٤۰۳
Tuesday , 23 April 2024
الثلاثاء ، ۱٤ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۶۵۷ - سرلشکر سلامی در صحن مجلس: سعادت ما در تعامل با دشمن به‌دست نمی‌­آید ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
سرلشکر سلامی در صحن مجلس:
سعادت ما در تعامل با دشمن به‌دست نمی‌­آید 
 
  ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
 
 
فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه راه‌های نظامی بسته است و جنگ اساساً منتفی است، گفت: هرگز راه سعادت ما از درون تعامل با دشمن عبور نمی‌کند.
به گزارش مهر، سرلشکر حسین سلامی در جلسه علنی دیروز مجلس شورای اسلامی درباره هفته دفاع مقدس، گفت: ما در انتهای هفته دفاع مقدس هستیم که سرآغاز مقاومت پایان‌ناپذیر ملت شریف و عزیز ایران در مقابل دنیای فشرده استکبار و جریان به‌هم پیوسته کفر جهانی در مقابل انقلاب اسلامی است.
فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه امام امت هنری به خرج داد و تمرکز دشمن را بر قلب این سرزمین بیرون کرد، گفت: جنگ تمام شد فقط بُعد نظامی جهانی جنگ خاتمه پیدا کرد اما جنگ در اشکال دیگری ادامه یافت. در اینجا آغاز نقش‌آفرینی رهبر عزیز و عظیم‌الشأن ما است که بعد از امام پرچم هدایت امت را به دست گرفت. چه اتفاقی افتاد؟ دقت کنید. اگر آمریکا در معرض فرسایش قدرت قرار نگرفته بود و از پناهگاه استراتژیک خود خارج نشده بود و مجبور به گسترش عملیاتی در صحنه نشده بود، همه جهان را می‌بلعید.
فرمانده کل سپاه تاکید کرد: راه‌های نظامی بسته است و جنگ اساساً منتفی است. آنها زاویه نفوذ اقتصادی و عملیات روانی را باز کرده‌اند. اینجا میدان جنگ، نقطه مرکزی تلاش ما است و باید متمرکز شویم مانند یک قرارگاه عمل کنیم. شبانه‌روز برای شکست دادن دشمن در این جنگ اقتصادی که بسیار ممکن است ظرفیت‌های عظیم کشور ما کافی است.
سرلشکر سلامی تصریح کرد: فکر کنید هیچ کشوری جز ایران در جهان وجود ندارد، آن وقت چگونه زندگی می‌کردید؟ دشمن نه قادر است و نه مایل است که مسائل ما به دست ما حل شود. هرگز راه سعادت ما از درون تعامل با دشمن عبور نمی‌کند و هیچ دشمنی برای سعادت دشمن خود هیچ کاری نمی‌کند. غیظ آمریکا دائمی و ماهیت این نظام استکباری است. اگر با او هم آشتی کنیم ضربه می‌زند و ما را می‌شکنند و اراده ما را از بین می‌برد. ما با اراده موفق هستیم.