به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 3,690
بازدید دیروز: 4,463
بازدید هفته: 14,751
بازدید ماه: 14,751
بازدید کل: 23,676,576
افراد آنلاین: 8
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
پنج‌شنبه ، ۰۶ اردیبهشت ۱٤۰۳
Thursday , 25 April 2024
الخميس ، ۱۶ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۶۶۰ - سردار ساسانی جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور شد ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
سردار ساسانی جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور شد
 
  ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
جانشین جدید سازمان پدافند غیرعامل کشور منصوب شد
سردار محسن ساسانی با حکم رئیس ستادکل نیروهای مسلح به‌عنوان جانشین رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور منصوب شد.
‌ مراسم تکریم و معارفه جانشین رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با حضور سردار علی عبداللهی معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح، سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور و معاونین و مدیران این سازمان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد.
سردار علی عبداللهی معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و محور مقاومت و سالار شهیدان جبهه مقاومت سپهبد پاسدارحاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: حضور در شورای مدیران و فرماندهان سازمان پدافند غیرعامل کشور باعث خرسندی بنده است و این فرصت را غنیمت شمرده و از تلاش‌ها و زحمات بسیار خوب و ارزشمند ریاست و مدیران سازمان تشکر می‌کنم.
خلأ وجود سازمان پدافند غیرعامل را در دوران دفاع مقدس احساس کردیم
وی با بیان اینکه پرداختن به موضوع پدافند غیرعامل از جمله ماموریت‌های نیروهای مسلح است که ما در دوران دفاع مقدس خلأ آن را احساس کردیم، گفت: بحث ارتقای تاب‌آوری و حفاظت از زیرساخت‌های حیاتی از جمله موضوعات راهبردی در لایه دفاعی کشور است که با تشکیل سازمان پدافند غیرعامل و قرار گرفتن سردار جلالی در صدر آن اقدامات شایان توجهی در این زمینه انجام شده است.
سردار عبداللهی با بیان اینکه مدل اقدامات سازمان پدافند غیرعامل کشور این است که باید یک گام جلوتر از بقیه همه باشد، تصریح کرد: این وظیفه به‌ویژه در شرایط فعلی که تهدیدات متنوع‌تر، پیچیده‌تر و متفاوت‌تر از همیشه است بیشتر اهمیت خود را نشان می‌دهد.
به گزارش فارس، معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه برای مواجهه با تهدیدات نوین نیازمند رویکرد، فکر و اندیشه نو در حوزه دفاع هستیم، اظهار داشت: اهمیت کار پدافند غیرعامل را بیش از همه ما فرماندهی معظم کل قوا دریافتند و این سازمان نیز براساس تدبیر ایشان تشکیل شده است.
وی ادامه داد: اگر روزی سازمان‌ها و بخش‌های مختلف کشور در زمینه اقدامات مرتبط با تاب‌آوری زیرساخت‌ها پراکنده کار می‌کردند امروز با همت سازمان پدافند غیرعامل کشور، این اقدامات به خوبی هدایت و راهبری شده و مثمر ثمر واقع می‌شود.