به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 138
بازدید دیروز: 2,852
بازدید هفته: 11,177
بازدید ماه: 16,967
بازدید کل: 23,505,339
افراد آنلاین: 6
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
جمعه ، ۱۰ فروردین ۱٤۰۳
Friday , 29 March 2024
الجمعة ، ۱۹ رمضان ۱٤٤۵
فروردین 1403
جپچسدیش
321
10987654
17161514131211
24232221201918
31302928272625
آخرین اخبار
۶۶۹ -دبیرکل اجلاس بین‌المللی «مجاهدان در غربت» مطرح کرد: طرح موشکی سردار سلیمانی و طهرانی مقدم برای حیفا و تل‌آویو ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
دبیرکل اجلاس بین‌المللی «مجاهدان در غربت» مطرح کرد:
 
طرح موشکی سردار سلیمانی و طهرانی مقدم برای حیفا و تل‌آویو
 
۱۳۹۹/۰۷/۲۲
 
 
دبیرکل اجلاس بین‌المللی مجاهدان در غربت، در نشست خبری این اجلاس، از طرح شهید سلیمانی و طهرانی مقدم برای حیفا و تل‌آویو گفت.
نشست خبری پنجمین اجلاس بین‌المللی «مجاهدان در غربت»، با محوریت «فلسطین، نظم و آینده جهانی» صبح روز گذشته در سالن جلسات لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار شد.
موشک‌هایی که طراحانش حاج قاسم و طهرانی مقدم بودند
به گزارش فارس، در این نشست، محمد طهرانی مقدم، دبیرکل اجلاس بین‌المللی مجاهدان در غربت گفت: به‌یاد دارم زمانی که در جنوب لبنان بودم، حاج حسن طهرانی مقدم و حاج قاسم سلیمانی به جنوب لبنان آمدند. آنها گفتند از اینجا تا اسرائیل، ۱۵۰ کیلومتر بیشتر فاصله نیست، پس چرا ما موشک‌های دوربرد با هزینه بالا از ایران بزنیم. وی ادامه داد: از آن زمان به بعد بود که آنها با کمک شهید مغنیه و همرزمانش، موشک‌های ۱۵۰ کیلومتر با سوخت جامد را طراحی و تولید کردند. طهرانی مقدم با ‌اشاره به بازدید چند سال قبل رهبر معظم انقلاب از سازمان جهاد خودکفایی سپاه، بیان داشت: ایشان این جمله معروف را گفتند که چنانچه کوچک‌ترین خطایی از دشمن سر بزند، حیفا و تل‌آویو را با خاک یکسان می‌کنیم. وی تأکید کرد: همت شهیدان سلیمانی و طهرانی مقدم ما را در شرایطی قرار داده که دشمنان علی‌رغم اینکه درباره ما حرف‌هایی می‌زنند، اما می‌دانند که اگر بزنند، می‌خورند.
دبیرکل اجلاس بین‌المللی مجاهدان در غربت با یادآوری یادواره‌ای که پنج سال قبل در شهر دامغان برای تکریم شهید طهرانی مقدم برگزار شد، گفت: سنت حسنه تکریم مقاومت از آن سال به بعد ادامه یافت و اکنون در آستانه پنجمین اجلاس آن هستیم.
وی خاطرنشان کرد: این اجلاس برای تکریم مجاهدانی است که در سراسر عالم با ظلم و استکبار و بی‌عدالتی مبارزه می‌کنند و خون آنها باعث رونق مقاومت شده است.
طهرانی مقدم با بیان این‌که بنا داریم این اجلاس را شهر به شهر ادامه دهیم، گفت: امیدواریم با اقداماتی از این قبیل زمینه ظهور امام زمان(عج) را فراهم کنیم و به تمدن جهانی و حکومت جهانی اسلام در سراسر گیتی برسیم و شاهد محو کامل ظلم در دنیا باشیم. دبیرکل اجلاس بین‌المللی مجاهدان در غربت افزود: از همه مقاومینی که در سراسر جهان علیه ظلم قیام کرده‌اند، حمایت می‌کنیم تا به هدف اصلی خودمان برسیم.
وی با ‌اشاره به عیادت چند سال قبل رهبر انقلاب از مادر شهید طهرانی مقدم، گفت: ایشان در آن دیدار فرمودند می‌خواهم خاطره‌ای از شهید طهرانی مقدم بگویم که تا حالا نگفته‌ام. دبیرکل اجلاس بین‌المللی مجاهدان در غربت ادامه داد: رهبر انقلاب فرمودند یک‌بار حاج حسن دست ما را گرفت و به بندرعباس برد. آنجا سوار قایق شدیم و به وسط آب رفتیم. بعد دیدیم یکهو یک موشک از وسط آب بیرون آمد. من با تعجب به حاج حسن گفتم قضیه این موشک چیست؟ گفتند مگر شما نگفتید اگر روزی لازم شد ناوهای متجاوز را بزنید. طهرانی مقدم با بیان اینکه برخی کشورهای حوزه خلیج ‌فارس، دست دوستی به دشمنان عدل و انصاف و بشریت داده‌اند، اظهار داشت: شهید ما می‌گفت این موشک‌ها تیر غیب هستند که معلوم نیست از کجا می‌آیند، ولی آنجایی که باید، می‌روند.
ماجرای تونل موشکی در جنوب
دبیرکل اجلاس بین‌المللی مجاهدان در غربت در ادامه گفت: به ‌یاد دارم کشورهای حوزه خلیج ‌فارس‌ مصوبه‌ای نسبت به جزایر سه‌گانه ما داشتند. حاج حسن از این موضوع ناراحت شد و در جنوب کشور تونل بزرگ موشکی درست کرد که فقط یکی از آنها رسانه‌ای شده است، حال اینکه از این تونل‌ها فراوان در کشور موجود است. بعد از حفر تونل بود که وزیر خارجه عمان دستپاچه به ایران آمد و گفت ما مسلمان هستیم چرا موشک‌هایتان را به‌سمت ما نشانه رفته‌اید؟ حاج حسن هم پیغام داد: «بگویید پس آن غلطی که کردید چه بود». این معنای مقاومت است.