به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 2,749
بازدید دیروز: 2,123
بازدید هفته: 10,936
بازدید ماه: 16,726
بازدید کل: 23,505,098
افراد آنلاین: 27
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
پنج‌شنبه ، ۰۹ فروردین ۱٤۰۳
Thursday , 28 March 2024
الخميس ، ۱۸ رمضان ۱٤٤۵
فروردین 1403
جپچسدیش
321
10987654
17161514131211
24232221201918
31302928272625
آخرین اخبار
۶۷۱ - سردار جلالی: فشار حداکثری آمریکا در روزهای آخر خود است به شرط آن‌که پالس ضعف در داخل ندهیم ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
سردار جلالی در نشست خبری:
 
فشار حداکثری آمریکا در روزهای آخر خود است
 
به شرط آن‌که پالس ضعف در داخل ندهیم 
 
۱۳۹۹/۰۷/۲۸
 
 
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: فشار حداکثری آمریکا در حال طی کردن روزهای آخر خود است، به شرط آنکه رویکرد و گفتمان مقاومت را حفظ و پالس ضعف از داخل کشور ندهیم.
سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در نشست خبری که به مناسبت هفته پدافند غیرعامل برگزار شد، با‌ اشاره به تحریم‌های همه‌جانبه علیه ایران، افزود: دشمنان تلاش دارند با تحریم، مردم را دچار مشکلات فراوانی کند تا از این طریق، نارضایتی مردم را افزایش و دولت را دچار مشکلات فراوانی کند. در این مسیر اشتباهات خودی‌ها و پاس گل‌هایی که توسط برخی داده می‌شود نیز بسیار مؤثر است.
جلالی تصریح کرد: آنها با تحت فشار قرار دادن ما، می‌خواهند ایران را پای میز مذاکره بکشند اما به‌نظر می‌رسد که فشار حداکثری آمریکا در حال طی کردن روزهای آخر خود است و ما از این مرحله در حال عبور هستیم به شرط آنکه، رویکرد و گفتمان مقاومت را حفظ و پالس ضعف از داخل کشور ندهیم، از این مرحله عبور می‌کنیم.
وی گفت: شبکه‌های اجتماعی، امروز به‌عنوان یک ابزار در جنگ دشمن استفاده می‌شود اما کشور ما یک تاب آوری حیرت‌انگیز دارد که مبتنی بر اعتقادات و مقاومت بی‌نظیر مردم به دست آمده است.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل اظهار داشت: ما رویکرد مردم پایه را اتخاذ و با رصد لحظه‌ای، حفظ و تداوم کارکرد زیرساخت‌ها را مدنظر قرار داده‌ایم و حفاظت از مردم را به‌عنوان اصلی‌ترین استراتژی خود می‌دانیم، از سوی دیگر حفاظت از افکار عمومی را بسیار مهم می‌دانیم که متأسفانه در این عرصه با مشکلاتی رو‌به‌رو هستیم.
به گزارش مهر، جلالی خاطرنشان کرد: قدرت کشور ما بسیار افزایش یافته به همین دلیل دیگر با تهدید نظامی رو‌به‌رو نیستیم، ورود به لایه نظامی خط قرمز آمریکایی‌ها است اما در زمانی که ما پایگاه «عین‌الاسد» را هدف قرار دادیم آنها به دلیل اینکه احتمال رفتن به سوی جنگ را می‌دادند پاسخ ندادند، زیرا استراتژی آمریکایی‌ها تهدید و فشار «مادون جنگ» است.
وی هوشمند‌سازی را یکی دیگر از تهدیدات روز دانست و گفت: امروز با پدیده شهرهای هوشمند رو‌به‌رو هستیم که همه چیز الکترونیک و سایبری شده و طبیعتاًً می‌تواند مورد نفوذ دشمنان قرار گیرد.