به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 2,307
بازدید دیروز: 4,191
بازدید هفته: 17,559
بازدید ماه: 17,559
بازدید کل: 23,679,384
افراد آنلاین: 7
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
جمعه ، ۰۷ اردیبهشت ۱٤۰۳
Friday , 26 April 2024
الجمعة ، ۱۷ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۶۷۴- سردار سیدضیاءالدین حزنی: سپاه ‌در‌ کوتاه‌ترین زمان ممکن به مردم خدمات‌رسانی می‌کند ۱۳۹۹/۰۷/۳۰


سردار سیدضیاءالدین حزنی:
 
سپاه ‌در‌ کوتاه‌ترین زمان ممکن به مردم خدمات‌رسانی می‌کند
 
   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
سردار حزنی: ‌سپاه در کنار دولت به عرصه‌های محرومیت‌زدایی ورود کرد ‌- اخبار  آذربایجان - اخبار استانها تسنیم - Tasnim
دبیر قرارگاه خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران گفت: افتخار می‌کنیم هرجا که لازم باشد در کوتاه‌ترین زمان به مردم خدمات‌رسانی می‌کنیم.
سردار سیدضیاءالدین حزنی دبیر قرارگاه خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران در مراسم افتتاح متمرکز 100 واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده شهرستان گمیشان اظهار داشت: کنار همه وظایف و مأموریت‌های قانونی که داریم افتخار می‌کنیم هرجایی که نیاز بوده و هست کنار مردم ایران اسلامی هستیم.
وی گفت: در زلزله، طوفان و در سیل تمام توان خود را به‌ کار گرفتیم تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مردم خدمت‌رسانی کنیم.
دبیر قرارگاه خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی سپاه بیان داشت: سپاه نینوای استان گلستان تاکنون یک‌هزار و 710 پروژه عمرانی را در این استان با بیش از 190 میلیارد تومان افتتاح کرده است.
وی ادامه داد: مردم اگر از اقدامات ما احساس رضایت داشته باشند خداوند نیز از ما راضی خواهد بود و ما باور داریم یکی از بالاترین عبادات خدمت به مردم است.
سردار حزنی گفت: یکی از کارهای ارزشمندی که در استان گلستان صورت گرفت این بود که ما همگی با همدیگر و کنار یکدیگر کار کردیم. سپاه استان‌های خراسان رضوی و گیلان به‌عنوان معین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این استان فعالیت داشتند و اقدامات خوبی انجام دادند.
وی افزود: در حال برنامه‌ریزی برای پروژه بزرگ توزیع جهیزیه برای مردم شریف و نجیب استان گلستان هستیم تا از نظر معیشتی هم کنار مردم باشیم.
سردار محمد عبدالله‌پور، فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این مراسم ابراز کرد: هرکاری که سپاه انجام می‌دهد از مردم و برای مردم است و بخش زیادی از واحدهای مسکونی ساخته‌شده ما با کمک‌های خیّران بوده است.
وی ادامه داد: این انقلاب شکست‌ناپذیر است و همه ایمان داشته باشیم با وجود همه فشارها، تحریم‌ها و مشکلات این انقلاب الهی راه خود را ادامه می‌دهد.
سردار عبدالله‌پور اضافه کرد: امروز هنر کیمیاگری به این است که تهدیدات را به فرصت تبدیل کنیم. یقین داریم خداوند با ماست و بعد از هر سختی حتماً گشایش‌های فراوانی خواهیم داشت.