به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 191
بازدید دیروز: 18,753
بازدید هفته: 191
بازدید ماه: 191
بازدید کل: 23,662,022
افراد آنلاین: 4
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
شنبه ، ۰۱ اردیبهشت ۱٤۰۳
Saturday , 20 April 2024
السبت ، ۱۱ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۴۴ - تشییع و تدفین پیکر آیت‌الله فاضلیان اعلام شد ۱۳۹۹/۰۸/۰۸

 تشییع و تدفین پیکر آیت‌الله فاضلیان اعلام شد 

  ۱۳۹۹/۰۸/۰۸

 

 

آیت الله سیدرضا فاضلیان درگذشت - خبرگزاری حوزه

تصاویر / مراسم تشییع آیت الله حاج سید رضا فاضلیان در قم | - حوزه نیوز

 

 

 

 پیکر آیت الله فاضلیان صبح فردا( ۱۳۹۹/۰۸/۰۷) پس از اقامه نماز میت در حرم مطهر حضرت معصومه(س)، برای خاکسپاری در کنار مضجع نورانی علی بن موسی الرضا(ع)، به مشهد مقدس منتقل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، پیکر آیت الله سیدرضا فاضلیان صبح فردا چهارشنبه ساعت 10، پس از اقامه نماز میت در حرم مطهر حضرت معصومه(س) در قم، بنا بر وصیت خود جهت خاکسپاری در کنار مضجع نورانی ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) صبح پنج شنبه ۸ آبان به مشهد مقدس منتقل خواهد شد.

لازم به ذکر است، به دلیل شرایط موجود و شیوع ویروس کرونا، مراسم تشییع و تدفین پیکر آیت الله فاضلیان به صورت عمومی برگزار نمی‌شود.

آیت الله فاضلیان پس از گذارندن یک دوره بیماری، ظهر روز گذشته در بیمارستان بقیه الله(عج) تهران به دیار باقی شتافت.

مراسم تشییع پیکر مرحوم آیت الله فاضلیان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در حرم رضوی برگزار شد.
 

به گزارش شهرآرانیوز، آیت‌الله حاج سید رضا فاضلیان پس از گذارندن یک دوره بیماری، در سن ۹۲ سالگی دارفانی را وداع گفت.

در مراسم امروز ( ۱۳۹۹/۰۸/۰۸) تشییع پیکر این مرحوم، آیت الله سیداحمد علم‌الهدی؛ نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهدمقدس بر پیکر ایشان نماز خواند.

مراسم تشییع پیکر این مرحوم با حضور جمعی از طلاب و مردم و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار و پس از تشییع پیکر آن مرحوم تدفین شد.

 

مراجع تقلید رحلت آیت‌الله فاضلیان را تسلیت گفتند
 
روایتی از دیدار آیت الله فاضلیان با ولی امر مسلمین/ «من را در جایی قرار  دهید که چهره منور حضرت آقا را ببینم» - خبرگزاری حوزهراه‌های ارتباط با دفاتر مراجع تقلید
حضرات آیات مراجع تقلید ناصر مکارم شیرازی،‌ لطف‌الله صافی گلپایگانی و حسین نوری همدانی با صدور پیام‌هایی جداگانه،‌ رحلت آیت‌الله حاج سیدرضا فاضلیان از علمای همدان را تسلیت گفتند.
در پیام آیت‌الله صافی گلپایگانی آمده است: رحلت عالم ربانی مرحوم آیت‌الله آقای حاج سید رضا فاضلیان رحمه الله علیه موجب تاثر و تاسف شد.
پیام ادامه یافته است: روحانی وارسته‌ای که سالیان طولانی در شهرستان ملایر به ترویج و نشر معارف نورانی اهل بیت پرداخت و با خدمات صادقانه به مردم بخصوص محرومان، توشه بزرگی برای آخرت خود برداشت. آن عالم متقی و پارسا توانست با اخلاق خوب خود و با فضایل برجسته انسانی که داشت مردم را به مکتب نورانی اهل بیت راهنمایی نماید.
پیام حاکیست: فقدان این روحانی والامقام را به مردم شریف ملایر و همدان و بازماندگان محترم به‌ویژه آقازاده عالم و فاضل و داماد مکرم ایشان تسلیت گفته و از خداوند متعال مسالت دارم که آن مرحوم با اجداد طاهرینش علیهم‌السلام محشور گردد.
در پیام آیت‌الله مکارم شیرازی نیز آمده است: خبر رحلت عالم فرزانه حجت‌الاسلام والمسلمین آقای حاج سید رضا فاضلیان موجب تأسف و تأثر شد. ایشان که سالیان متمادی در سمت امامت جمعه مشغول هدایت مردم و تعظیم شعائر اسلامی بود، علاقه وافری به خاندان ولایت داشت و خدمات شایانی در این زمینه انجام داد.
پیام ادامه یافته است: این ضایعه اسفناک را به مردم شهرستان ملایر و حوزه علمیه و بیت ایشان تسلیت می‌گویم. خداوند روح او را غریق رحمت گرداند و به بازماندگان صبر و اجر فراوان عنایت فرماید.
در پیام آیت‌الله نوری همدانی نیز آمده است: ارتحال عالم ربانی مرحوم آیت‌الله آقای حاج سید رضا فاضلیان موجب تأسف و تأثر شد.
در این پیام آمده است: آن مرحوم عمر با برکت خود را صرف ارشاد مردم و ترویج فرهنگ اهل‌بیت علیهم‌السلام نمود و وجودش مایه خیر و برکت برای آن منطقه محسوب می‌گردید و آثار فراوانی در این راه از خود به‌جای نهاد.
پیام حاکی‌ است: بی‌شک خدمات ارزنده این عالم خدمتگزار خصوصا امامت جمعه ملایر، در پرونده اعمالش ثبت و ضبط شده است.