به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 19,264
بازدید دیروز: 24,225
بازدید هفته: 58,263
بازدید ماه: 105,492
بازدید کل: 23,593,852
افراد آنلاین: 80
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
سه‌شنبه ، ۲۸ فروردین ۱٤۰۳
Tuesday , 16 April 2024
الثلاثاء ، ۷ شوّال ۱٤٤۵
فروردین 1403
جپچسدیش
321
10987654
17161514131211
24232221201918
31302928272625
آخرین اخبار
۷ - بیانیه جامعه مدرسین درمورد ترور احمدی روشن ۱۳۹۰/۱۰/۲۴

 

بیانیه جامعه مدرسین درمورد ترور احمدی روشن

۱۳۹۰/۱۰/۲۴

بیانیه انتقادی جامعه مدرسین درباره حضور زنان در ورزشگاه‌ها با امضای  آیت‌الله یزدی - خبرآنلاین

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم طی بیانیه‌ای از دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی خواست ضمن حفظ هوشیاری بیشتر، هر چه سریعتر عوامل ترور شهید احمدی روشن را شناسایی و دستگیر کند.

به گزارش مشرق، متن کامل بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به شرح ذیل است:

بسمه تعالی
شهادت مظلومانه دانشمندان هسته‌ای کشورمان، به دست عوامل پیدا و پنهان سرویس‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی، حقایق فراوانی را برملا کرد.

استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و نیز رژیم جعلی اسرائیل، به خوبی می دانند که تلاش دانشمندان ایرانی در عرصه دست یابی به علوم نوین از جمله انرژی صلح آمیز هسته‌ای و گسترش آن، نوید بخش طلوع صبحی روشن در خودکفایی و شکوفایی علمی و ظهور استعدادهای درخشان در عرصه فناوری است.

دشمنان ما به خوبی می‌دانند که نسل تلاشگر امروز با الطاف الهی و در سایه اقتدار نظام جمهوری اسلامی با شتاب و قدرت فراوان در گسترهای علمی حرکت کرده است و از این رو می‌کوشند با ترور و ایجاد ارعاب، مردم ما را از آینده روشن خود ناامید سازند که صد البته در این مسئله ناکام مانده اند؛ دانشمندان مومن و انقلابی در عرصه انرژی هسته‌‌ای نشان داده‌اند که راه این شهیدان والامقام را تداوم می‌بخشند و این حوادث، آنان را در پیمودن این راه مصمم‌تر خواهد کرد.

آنچه در این میان اهمیت فراوان دارد، توجه آحاد ملت ایران - به ویژه دانشگاهیان محترم- به کینه دشمنان اسلام و انقلاب به ویژه صهیونیست‌ها، نسبت به رشد علمی و معنوی جوانان انقلاب بوده و این خود نشان دیگر از حقانیت راه ملت ما می‌باشد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ضمن ارج نهادن به مقام والای دانشمندان شهید هسته‌ای کشورمان و تسلیت شهادت دانشمند عزیز آقای مصطفی احمدی روشن علو مقام را برای ایشان و صبر جمیل و اجر جزیل را برای خانواده ایشان از خداوند مسئلت داشته و با محکوم کردن این اعمال کور تروریستی از دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی می‌خواهد ضمن حفظ هوشیاری بیشتر، هر چه سریعتر عوامل این حوادث را شناسایی و دستگیر نماید.