به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 879
بازدید دیروز: 1,937
بازدید هفته: 2,816
بازدید ماه: 118,322
بازدید کل: 23,780,119
افراد آنلاین: 2
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
یکشنبه ، ۳۰ اردیبهشت ۱٤۰۳
Sunday , 19 May 2024
الأحد ، ۱۱ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
1549 - ولایتی در پیامی به مناسبت روز پرستار: پرستاران و مدافعان سلامت با فداکاری خود زینب‌گونه حماسه آفریدند ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
ولایتی در پیامی به مناسبت روز پرستار:
 
 پرستاران و مدافعان سلامت با فداکاری خود زینب‌گونه حماسه آفریدند
 
   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
 
 
رئیس بیمارستان مسیح دانشوری که از نخستین مراکز مداوای بیماران کرونایی در کشور بوده با صدور پیامی به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار از مجاهدت‌های پرستاران، جامعه پزشکی و مدافعان سلامت تکریم کرد.
  «علی‌اکبر ولایتی» با صدور پیامی به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار از مجاهدت‌های پرستاران، جامعه پزشکی و مدافعان سلامت تکریم کرد.
وی ضمن تبریک ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار به جامعه پزشکی کشور، گفت: حضرت زینب(س) الگوی بی‌نظیر مقاومت و فداکاری است و پرستاران و مدافعان سلامت با ایثار و فداکاری خود، زینب‌گونه حماسه آفریدند. حضرت زینب(س) در لبیک به ندای امام حسین(ع) و حفظ ارزش‌های اسلامی و دینی، ایثار، از خودگذشتگی و مقاومت نمود و بی‌تردید الگوی ارزشمند مومنانی است که در مسیر ایثارگری گام برمی‌دارند. به گزارش خبرگزاری میزان، رئیس بیمارستان مسیح دانشوری با اشاره به شیوع کرونا و تلاش حدود یک ساله جامعه پزشکی کشور و به‌ویژه پرستاران ضمن تقدیر و تشکر از آنان افزود: با شیوع ویروس منحوس کرونا که موجب رنجش و بیماری هموطنان عزیز و با کمال تاسف درگذشت جمعی از آنان گردید، جامعه پزشکی کشور، مدافعان سلامت و به ویژه پرستاران، با از خودگذشتگی، تلاش شبانه‌روزی و همراهی دلسوزانه و مخلصانه، در برابر این بحران ایستادگی کردند، نام خود را به بزرگی در اذهان تمامی ایرانیان ثبت و ضبط نمودند و بار‌ها نیز از سوی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند. ولایتی با اظهار امیدواری برای از بین رفتن کرونا و بازگشت سلامت به همه مردم جهان گفت: در این میان کلیه پزشکان، پرستاران و کارکنان بیمارستان مسیح دانشوری نیز به عنوان خط‌مقدم مبارزه با کرونا از روز‌های ابتدایی شیوع کرونا تاکنون در جبهه مبارزه با این ویروس گام برداشتند و خود را در خدمت به مردم قرار دادند که لازم است از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر آنان نیز تقدیر و تشکر نمایم. وی در پایان تاکید کرد: مسئولان، دست‌اندرکاران و اعضای ستاد ملی مبارزه با کرونا و به ویژه جناب آقای دکتر نمکی وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همکاران ایشان نیز در تمام این مدت در حوزه‌های مختلف مدیریتی در جهت مبارزه با این بیماری تلاش نمودند که از خداوند متعال توفیقات روزافزون برای آنان مسئلت می‌نمائیم و امیدواریم در ادامه مسیر و گام‌های بلند و پرافتخار شهید دکتر «فخری‌زاده» درخصوص ساخت واکسن کرونا، هرچه زودتر شاهد دستیابی دانشمندان عزیز کشورمان به این موفقیت و پیروزی بزرگ باشیم و سلامت و ایمنی به مردم بزرگ و شریف کشورمان بازگردد ان‌شاءالله.