به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 47
بازدید دیروز: 4,191
بازدید هفته: 15,299
بازدید ماه: 15,299
بازدید کل: 23,677,125
افراد آنلاین: 5
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
پنج‌شنبه ، ۰۶ اردیبهشت ۱٤۰۳
Friday , 26 April 2024
الجمعة ، ۱۷ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۵۵ - دیمیتری پولیانسکی،اعتراض روسیه به عدم محکومیت ترور شهید فخری‌زاده ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
دیمیتری پولیانسکی، معاون اول نماینده فدراسیون روسیه در سازمان ملل متحد :
 
اعتراض روسیه به عدم محکومیت ترور شهید فخری‌زاده
 
   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
مسکو: کارزار فشار حداکثری آمریکا علیه ایران شکست خورد - نسیم آنلاین
نماینده روسیه در شورای امنیت گفت: از عبارت‌پردازی‌های خودخواهانه‌ای که در گزارش سازمان ملل درباره ترور ایرانی‌ها آمده است متحیر شدیم.
  دیمیتری پولیانسکی، معاون اول نماینده فدراسیون روسیه در سازمان ملل متحد در سخنانی در نشست مجازی شورای امنیت با محوریت برجام گفت: از ماه ژوئن (اواسط خردادماه) آمریکا تلاش کرد تا به هر قیمتی تحریم‌ها علیه ایران را تمدید کند و برای این منظور به کارهایی که با عقل سلیم همخوانی ندارد نیز متوسل شد. آنها دو قطعنامه برای تمدید نامحدود تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران پیشنهاد کردند. آنها همچنین مدعی شدند که می‌توانند به‌صورت یکجانبه تحریم‌های گذشته شورای امنیت علیه ایران را از طریق مکانیسم موسوم به اسنپ بک بازگردانند.
وی افزود: آمریکایی‌ها تلاش کردند که دیگر کشورها را قانع کنند که سیاست فشار حداکثری علیه ایران تنها راه ممکن برای حل‌وفصل همه مسائل است. اما همه این تلاش‌ها شکست خورد و اعضای شورای امنیت اتحادی بسیار بسیار نادر را [در مقابل آمریکا] از خود نشان دادند.
به گزارش تسنیم، معاون نماینده دائم روسیه در سازمان ملل ادامه داد: تلاش برای مقصر جلوه دادن ایران در همه مشکلات منطقه [خاورمیانه] هیچ توجیه منطقی ندارد.
وی با اشاره به خروج آمریکا از برجام گفت: شما نمی‌توانید به یک طرف بگوید که تعهدات خود را به‌طور کامل اجرا کند، اما به طرف دیگر کاری نداشته باشید.
این دیپلمات روس با اشاره به گزارش اخیر دبیر کل سازمان ملل تأکید کرد: ما متأسفیم که سران سازمان ملل بار دیگر آنقدر شجاعت نداشتند که صراحتاً از ایالات متحده بخواهند که به‌طور کامل و بدون پیش‌شرط به اجرای کامل قطعنامه 2231 و برجام بازگردد.
نماینده روسیه ادامه داد: ما همچنین متأسفیم که در گزارش اخیر دبیرخانه سازمان ملل متحد هیچ اثری از محکوم کردن و ابراز تأسف از ترور دانشمند هسته‌ای ایران محسن فخری‌زاده نبود؛ همان چیزی که در مورد [شهید] قاسم سلیمانی نیز شاهدش بودیم و این نشانه بزدل بودن [دبیرکل سازمان ملل] است.
وی با بیان اینکه «از عبارت‌پردازی‌های خودخواهانه‌ای که در این گزارش درباره قتل ایرانی‌ها آمده است متحیر شدیم» افزود: هیچ عبارتی در محکومیت این اقدامات یا اشاره‌ای به تبعات احتمالی آن‌ها نشده است.