به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 28
بازدید دیروز: 1,937
بازدید هفته: 1,965
بازدید ماه: 117,471
بازدید کل: 23,779,269
افراد آنلاین: 7
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
شنبه ، ۲۹ اردیبهشت ۱٤۰۳
Sunday , 19 May 2024
الأحد ، ۱۱ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
1571 - آیت‌الله آملی لاریجانی: مجمع تشخیص مصلحت نظام در بررسی FATF اسیر جوسازی‌های مخرب نمی‌شود ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
آیت‌الله آملی لاریجانی:
 
 مجمع تشخیص مصلحت نظام
 
در بررسی FATF اسیر جوسازی‌های مخرب نمی‌شود  
 
۱۳۹۹/۱۰/۰۷
 
 
رئیس‌مجمع تشخیص مصلحت نظام با ‌اشاره به بررسی مجدد لوایح مرتبط با FATF گفت: همگان باید فارغ از هرگونه جوسازی مخرب و البته بی‌تاثیر بر اراده اعضای مجمع، اجازه دهند بررسی‌ها انجام شود.
 
آیت‌الله صادق آملی لاریجانی، رئیس ‌مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار جمعی از نمایندگان فراکسیون «گام دوم» مجلس شورای اسلامی پس از شنیدن سخنان نمایندگان، با ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه و اعلام آمادگی نسبت به افزایش این دیدارها و تعامل بیشتر میان نمایندگان مجلس و مجمع تشخیص مصلحت نظام توجه به محرومان و قشرهای آسیب‌پذیر، التفات به مسائل و مشکلات فرهنگی، اعتنا به امور نظری مربوط به زیربناهای فکری و تحولی در حوزه حکمرانی بر اساس اندیشه‌های الهی و قرآنی، پرهیز از روزمرگی در امور جاری کشور و توجه دائمی به خودسازی و خودشناسی و تزکیه نفس را مورد تاکید قرار داد.
آیت‌الله آملی لاریجانی در ادامه درباره ضرورت تضمین اجرای سیاست‌های کلی نظام و آنچه در مجمع تشخیص بررسی، تصویب و ابلاغ می‌شود اظهار کرد: اجرای سیاست‌های کلی نظام در برخی موارد مغفول مانده و همین غفلت‌ها موجب اختلال در روند امور و بروز مشکلات شده است.
وی با ‌اشاره به در دستور کار قرار گرفتن مجدد لوایح اف‌ای‌تی‌اف در مجمع تشخیص پس از ارجاع مقام معظم رهبری گفت: همان‌طور که در جلسه اخیر مجمع مطرح کردم، همگان باید فارغ از هرگونه جوسازی و فضاسازی‌های مخرب و البته بی‌تاثیر بر اراده اعضای مجمع، اجازه دهند که مجمع در این زمینه بررسی‌های خود را انجام دهد و البته در این راه حتما از نظرات و سخنان کلیه دلسوزان و کارشناسان متعهد استقبال خواهد شد.
رئیس ‌مجمع تشخیص مصلحت نظام موضوع اف‌ای‌تی‌اف را بسیار پیچیده دانست و افزود: متاسفانه عده‌ای با جوسازی در تلاشند توجه افکار عمومی را با موضوعاتی مانند تامین دارو و واکسن کرونا و امثال آن به سمت و سوی دیگری معطوف سازند.
آیت‌الله آملی لاریجانی توجه جدی به محرومان و قشرهای آسیب پذیر و توجه به امور فرهنگی و مشکلات آن را از پیوست‌های اصلی کار نمایندگان برشمرد و تاکید کرد: در ریل‌گذاری قوانین کشور باید به مشکلات محرومان توجه خاص شود و به‌ویژه نگاه نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی متوجه رفع مشکلات فرهنگی و آموزشی محرومان نیز باشد. اینکه بعضا شنیده می‌شود در این شرایط سخت کرونایی عده‌ای دانش‌آموز قادر به تهیه تبلت و مویایل برای تحصیل خود نیستند بسیار دردناک است.