به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 3,174
بازدید دیروز: 4,191
بازدید هفته: 18,426
بازدید ماه: 18,426
بازدید کل: 23,680,249
افراد آنلاین: 7
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
جمعه ، ۰۷ اردیبهشت ۱٤۰۳
Friday , 26 April 2024
الجمعة ، ۱۷ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۵۷ - حجت‌الاسلام والمسلمین مظلومی معاون بین‌الملل بعثه مقام معظم رهبری درگذشت ۱۳۹۹/۱۱/۱۲

 

 پیکر حجت الاسلام و المسلمین مظلومی

در حرم مطهر حضرت معصومه(س) به خاک سپرده شد

۱۳۹۹/۱۱/۱۲

حجت‌الاسلام سید جواد مظلومی" درگذشت- اخبار سفر - اخبار اجتماعی تسنیم |  TasnimImage result for پیکر حجت الاسلام و المسلمین مظلومی  در حرم مطهر حضرت معصومه(س) به خاک سپرده شدImage result for پیکر حجت الاسلام و المسلمین مظلومی  در حرم مطهر حضرت معصومه(س) به خاک سپرده شد

مراسم تشییع پیکرحجت‌الاسلام والمسلمین مظلومی امروز در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، مراسم تشییع و خاکسپاری مرحوم حجت‌الاسلام و المسلمین سیدجواد مظلومی معاون بین‌الملل بعثه مقام معظم رهبری با حضور علما، اساتید، شخصیت‌های سیاسی و علمی کشور، همچنین شاگردان و ارادتمندان ایشان در قم برگزار شد.

نماز میت بر پیکر آن مرحوم  توسط آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و رئیس هیئت علمی بعثه مقام معظم رهبری مدظله اقامه شد.

پیکر حجت‌الاسلام والمسلمین سید جواد مظلومی، معاون فقید امور بین الملل بعثه مقام معظم رهبری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جوار حرم مطهر حضرت معصومه (س) به خاک سپرده شد.

حجت تلت سلام والمسلمین سیدجواد مظلومی معاون بین‌الملل بعثه مقام معظم رهبری پس از دوره‌ای بیماری به دلیل ابتلاء به سرطان ریه روز شنبه در یکی از بیمارستان‌های تهران دار فانی را وداع گفت.

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر «سید جواد مظلومی» در سال ۱۳۴۳ در زنجان متولد و در سال ۱۳۶۱ وارد حوزه علمیه قم شد.  او از سال ۱۳۷۱ به تحصیل در درس خارج فقه و اصول اشتغال داشت و مدرک دکتری فلسفه تطبیقی را از دانشگاه قم به دست آورد.

وی از جمله فعالان قرآنی است که به واسطه تلاش مستمر در تولید نرم‌افزار‌های قرآنی، توسط مرکز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌عنوان خادم‌القرآن انتخاب شد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین مظلومی معاون بین‌الملل بعثه مقام معظم رهبری درگذشت 

۱۳۹۹/۱۱/۱۱

معاون بین الملل بعثه مقام معظم رهبری درگذشت | خبرگزاری ایلنا


حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر سید جواد مظلومی، معاون بین‌الملل بعثه مقام معظم رهبری پس از دوره‌ای بیماری به‌دلیل ابتلا به سرطان ریه در یکی از بیمارستان‌های تهران دار فانی را وداع گفت.
به گزارش مهر،
حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر سید جواد مظلومی در سال ۱۳۴۳ در زنجان متولد و در سال ۱۳۶۱ وارد حوزه علمیه قم شد. او از سال ۱۳۷۱ به تحصیل در درس خارج فقه و اصول اشتغال داشت و مدرک دکتری فلسفه تطبیقی را از دانشگاه قم به دست آورد.
وی از جمله فعالان قرآنی است که به واسطه تلاش مستمر در تولید نرم‌افزارهای قرآنی، توسط مرکز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌عنوان خادم‌القرآن انتخاب شد.