به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 1,466
بازدید دیروز: 18,753
بازدید هفته: 1,466
بازدید ماه: 1,466
بازدید کل: 23,663,297
افراد آنلاین: 8
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
شنبه ، ۰۱ اردیبهشت ۱٤۰۳
Saturday , 20 April 2024
السبت ، ۱۱ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۲۳۹ - ولایتی در پیامی ‌به آیین معرفی جایزه جهانی ایثار سردار سلیمانی: ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
ولایتی در پیامی ‌به آیین معرفی جایزه جهانی ایثار سردار سلیمانی:
 
 شهادت سردار سلیمانی موجب حرکت
 
میلیون‌ها انسان آزادیخواه و عدالت‌جو در جهان شده است 
 
  ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی در پیامی‌ به آئین معرفی جایزه جهانی ایثار سردار سلیمانی گفت: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با وقف هستی خویش در راه اعتلای نام بلند الله، ارزش­‌های اسلام و آموزه­‌های اهل‌بیت(ع) گام برداشت.

دکتر ولایتی افزود: ایثار، در راستای هدف والای الهی و انسانی از جمله عالی‌ترین مفاهیمی ‌است که در فطرت انسانی ریشه دارد و خداوند متعال نیز در آیات متعدد قرآن کریم به مصادیق و عرصه‌های مختلف ایثار‌ اشاره نموده و آن را مورد ستایش و تأکید قرار داده است.
وی ‌ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی افراد و مجموعه‌های ایثارگر را عاملی مؤثر برای رسیدن به صلح و امنیت بر مبنای آموزه‌های اسلامی برای همگان دانست و گفت: شهادت اجری بس عظیم است که در پایان کارنامه ایثار و جانفشانی به برگزیدگان راه حق و شهدای گرانقدر اعطاء می­‌گردد.
دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی با‌ اشاره به  شهادت رساندن سردار سلیمانی توسط آمریکا افزود: این‌بار در برهه­‌ای حساس از نبرد حق علیه باطل و در تاریخ معاصر ایران و جهان، شاهدی دیگر از جنس مبارزه، سرافراز و سربلند بر قله ایثار و شهادت ایستاد و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با وقف هستی خویش در راه اعتلای نام بلند الله، ارزش­‌های اسلام و آموزه­‌های اهل‌بیت(ع)، موجب حرکت میلیون­‌ها انسان آزادی­ خواه و عدالت­ جو در جهان گردید تا در برابر ‌تروریسم دولتی و نیابتی، ظلم و جور و نقشه­‌های شوم دشمنان برای تضعیف جهان اسلام، ایستادگی نمایند.
دکتر ولایتی تأکید کرد: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمان ایثارگرش چون سردار شهید ابومهدی المهندس، سردار شهید عماد مغنیه، شهید دکتر فتحی شقاقی، مرحوم رمضان عبدالله، شهید سید عباس موسوی، شهید عبدالعلی مزاری، شهید احمدشاه مسعود و فرماندهان و مجاهدان مدافع حرم، عمری را در جهت‌ترویج و حفظ ارزش‌های والای اسلامی و انسانی، مبارزه در برابر جبهه استکبار جهانی طی نمودند و اجر و مزد یک عمر مبارزه و مجاهدت در راه اسلام و اهل‌بیت(ع) را با شهادت خویش دریافت کردند.
وی با تأکید بر اینکه دشمنان و استعمارگران همواره می‌کوشند با ارتقای مؤلفه‌های قدرت نرم، منافع خویش را در جهان جست‌وجو و اجرا نمایند افزود: در این میان، افراد انقلابی، آگاه و بصیر که با مبارزه در مقابل زیاده­‌خواهی قدرت‌های استکباری، به‌خصوص در رأس آنها آمریکا و رژیم صهیونیستی، از مسیر حق دفاع نموده و دشمنان را وادار به عقب­ نشینی و تسلیم  در تصمیمات منطقه‌ای و بین‌المللی خود می­ نمایند، جلوه‌هایی از ایثار در مکتب اسلام و انقلاب را به نمایش می­ گذارند و بی­‌تردید انقلاب اسلامی ایران و به تبع آن مقاومت منطقه­ ای، مشحون از این ایثارگری­‌هاست.
دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی هنر و ادبیات غنی ایران اسلامی را مملو از نمادها، اسطوره‌ها و الگوهایی دانست که به معرفی هنرمندانه شخصیت والای ایثارگران پرداخته‌اند.
دکتر ولایتی تصریح کرد: همواره قدرشناس ایثارگری شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم، جانبازان، ایثارگران و خانواده معظم آنان و همه کسانی که در این مسیر گام نهاده­‌اند، بوده و خواهیم بود.