به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 46
بازدید دیروز: 2,925
بازدید هفته: 15,754
بازدید ماه: 81,827
بازدید کل: 23,743,636
افراد آنلاین: 11
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
چهارشنبه ، ۱۹ اردیبهشت ۱٤۰۳
Thursday , 9 May 2024
الخميس ، ۱ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۲۴۰ - سردار نقدی: انقلاب اسلامی ارزش‌های انسانی را متحول کرد ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
سردار نقدی:
 
انقلاب اسلامی ارزش‌های انسانی را متحول کرد 
 
  ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی در همه ابعاد مادی و معنوی، زندگی مردم و ارزش‌های انسانی را متحول کرد.

به گزارش ایرنا، سردار محمدرضا نقدی عصر پنجشنبه به مناسبت دهه مبارک فجر در نشست با پیشکسوتان دفاع مقدس استان کرمان با بیان اینکه مبارزات حق‌طلبانه امروز با پرچم ایران هستند افزود: انقلاب اسلامی دنیا را زیر و زبر کرد و دنیایی که تسلیم در برابر ستمکاران و جباران سر به زیر بود، را به حرکت درآورد.
وی تصریح کرد: با وجود دشمنی‌ها و نفوذها، انقلاب اسلامی کشور را پیش برد و حتی از نفوذی‌ها برای اهداف خود بهره‌برداری کرد.
وی اظهار داشت: اگر انقلاب اسلامی هیچ کاری نکرده باشد، فقط یک شهید سلیمانی پرورش داده باشد، برای دنیا کافی است.
وی با بیان اینکه تلاش کنیم مکتب شهید سلیمانی را ‌ترویج کنیم تأکید کرد: هر چند شهدا زنده‌اند ولی آخرین حضور فیزیکی شهید سلیمانی وصیت‌نامه اوست، که آخرین حرف‌های او را به بازماندگان منتقل کرد و همه جوانان باید این وصیت‌نامه را در وجودشان بنشانند و پای عمل به آن بایستند.
نقدی ادامه داد: شهید سلیمانی هفت گروه را در وصیت‌نامه‌اش مورد خطاب قرار داده است که موضوع مشترک و اصلی آنها ولایت فقیه است و اگر بخواهیم تمام وصیت‌نامه را در یک کلمه جمع کنیم آن کلمه ولایت فقیه است.
وی گفت: انقلاب اسلامی با این عظمت نگهبان می‌خواهد، آن هم نگهبانی که ملاحظه نکند، انقلاب ما پیش‌رونده است پس کسی که می‌خواهد آن را نگهبانی کند باید همراه آن پیشرفت کند.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: سردار شهید سلیمانی در وصیت‌نامه خود سه بار از مظلومیت امام خامنه‌ای صحبت می‌کند.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در گلزار شهدای شهر کرمان با نثار فاتحه و گل نسبت به مقام شامخ شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدا ادای احترام کرد.
نقدی همچنین روز پنجشنبه در سفر به شهرستان رابر علاوه ‌بر افتتاح چندین طرح محرومیت‌زدایی بر قبور متبرک شهدا حاضر شد.