به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 4,692
بازدید دیروز: 5,805
بازدید هفته: 30,351
بازدید ماه: 51,321
بازدید کل: 23,713,142
افراد آنلاین: 3
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
چهارشنبه ، ۱۲ اردیبهشت ۱٤۰۳
Wednesday , 1 May 2024
الأربعاء ، ۲۲ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
1 ۰۳/۰۲/۱۲
(0 بازدید)


1 ۰۳/۰۲/۱۲
(0 بازدید)


88 - دکتر «عبدالرسول نایبی» پزشک تبریزی بر اثر کرونا به شهادت رسید ۱۳۹۹/۰۹/۰۶

دکتر «عبدالرسول نایبی» پزشک تبریزی بر اثر کرونا به شهادت رسید

   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶

پزشک تبریزی کرونا گرفت و شهید شد - همشهری آنلاینوداع باشکوه با شهید مدافع سلامت

تبریز- ایرنا- دکتر عبدالرسول نایبی از پزشکان حاذق بیمارستان عالی نسب تبریز بر اثر ابتلا به کرونا به شهدای مدافع سلامت پیوست.

به گزارش ایرنا، جعفر سمساری، مدیر کل تأمین اجتماعی استان آذربایجان شرقی، با صدور پیامی درگذشت دکتر عبدالرسول نایبی، همکار مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان و متخصص مغز و اعصاب را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: مرحوم دکتر عبدالرسول نایبی، از متخصصین به نام و مردمی جامعه پزشکی در اثر ابتلا به بیماری کرونا، موجب تاسف و اندوه فراوان گردید. زحمات و تلاش های آن عزیز سفر کرده در خدمت به نظام سلامت و خانواده بزرگ تأمین اجتماعی بسیار ارزشمند و ستودنی است.

با قلبی سرشار از اندوه، عروج این همکار گرانقدر را به خانواده‎ ارجمند ایشان و همکاران محترم سازمان به ویژه کارکنان پرتلاش مدیریت درمان استان تسلیت و تعزیت عرض نموده، از درگاه ایزد منان برای آن مرحوم علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارد. 

روابط عمومی دانشگاه آزاد تبریز هم به همین مناسبت پیامی صادر کرد.

در پیام این دانشگاه آمده است: هر روز داغ عزیزی از قافله خدمتگزاران سلامت و پیشکسوتان جامعه پزشکی، سوز و گدازی تازه بر اعماق جانمان می افکند و از دست دادن یکایک مدافعین سلامت اندوهی ژرف برای خانواده بزرگ خدمتگزار در این عرصه فراهم می کند. 

امروز یکی از بندگان صالح خداوند نیز پس از دست و پنجه نرم کردن با ویروس منحوس کرونا، از زندگی فانی رخت بربست و سوی معبود پر کشید.

از دست رفتن  پزشک دانشمند گرانقدر مرحوم دکتر عبدالرسول نایبی که از همکاران با سابقه و متخصص توانمند بیماریهای مغز و اعصاب بود و چندین سال در برنامه های سمیولوژی بالینی در بیمارستان عالی نسب تبریز به صورت افتخاری در خدمت آموزش دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز بود، مصیبتی تازه برای جامعه پزشکی و مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی به بار آورد.

 فقدان این عزیز ارجمند را به جامعه پزشکی، دانشگاهی و کارکنان مجموعه دانشگاه آزاداسلامی و خانواده ارجمند شان  تسلیت عرض نموده برای آن مرحوم مغفرت واسعه الهی و برای بازماندگان صبری جمیل آرزومندیم.

گفته می شود تاکنون بیش از ۲ هزار نفر از کادر بهداشت و درمان آذربایجان شرقی به کرونا مبتلا شده اند.

آذربایجان شرقی از چند ماه قبل از نظر شیوع ویروس کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد و به گفته مسوولان دانشگاه علوم پزشکی تبریز روزانه بیش از ۵۰۰ کرونایی جدید در این استان شناسایی می شوند.