به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 3,887
بازدید دیروز: 9,496
بازدید هفته: 3,887
بازدید ماه: 69,960
بازدید کل: 23,731,771
افراد آنلاین: 5
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
شنبه ، ۱۵ اردیبهشت ۱٤۰۳
Saturday , 4 May 2024
السبت ، ۲۵ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
103 - دکتر جعفر سوخته چهارمین شهید مدافع سلامت استان ایلام آسمانی شد ۱۳۹۹/۰۹/۲۶

دکتر جعفر سوخته چهارمین شهید مدافع سلامت استان ایلام آسمانی شد

   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶

شهید راه خدمت، دکتر جعفر سوخته مدافع سلامت آسمانی شدکرونا جان دکتر جعفر سوخته را در ایلام گرفت + عکس

 

 دکتر جعفر سوخته مدافع سلامت در راه خدمت در عرصه بهداشت و درمان برای بهبود وضعیت سلامت جامعه و درمان بیماران کرونایی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام، دکتر سوخته از پزشکان استان که از همان روزهای اول شیوع کرونا در مرکز سندرمیک شماره ۲ ایلام به بیماران کرونایی خدمت می کرد بر اثر ابتلا به کرونا پس از ماه ها تلاش در خط مقدم مبارزه با کرونا در راه سلامت و نجات جان هم وطنانش به شهادت رسید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در پیامی شهادت دکتر جعفر سوخته به عنوان چهارمین شهید مدافع سلامت استان را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت دکتر محمد کریمیان به شرح زیر است:

مجموعه دانشگاه علوم پزشکی ایلام بار دیگر به واسطه شهادت یکی دیگر از پزشکان حاذق و فداکار به نام شهید دکتر جعفر سوخته، عزادار شد.

این پزشک دلسوز و متعهد، در ایام شیوع کرونا در راه خدمت به مردم و نجات جان بیماران شجاعانه و فداکارانه خدمت کرد و سرانجام در این راه به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به جمع دیگر شهدای مدافع سلامت استان پیوست.

بدون تردید زحمات و دلسوزی‌های این پزشک فداکار و ایثارگر که جان خود را فدای سلامت مردم کرد نزد خداوند متعال محفوظ و دعای خیر بیماران توشه آخرت ایشان خواهد بود.

عروج این مدافع سلامت که در خط مقدم جبهه مبارزه با کرونا تا آخرین نفس ایستاد و جانفشانی کرد برای مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و مردم قدرشناس و فهیم استان ایلام بسیار سخت و جانکاه است اما یاد و خاطره تلاش های صادقانه و شبانه‌روزی این شهید والامقام در کنار سایر مدافعان سلامت به ویژه در نجات جان بیماران کرونایی، همواره در یادها باقی می‌ماند.

اینجانب با قلبی سرشار از اندوه، شهادت این مدافع سلامت را به خانواده آن مرحوم، مردم شریف استان و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی ایلام تسلیت عرض کرده و برای آن شهید علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

دکتر افسانه حسنوند عمویی، دکتر عزالدین رستمیان و بهروز غلامی از نیروهای فوریت های پزشکی دیگر شهدای مدافع سلامت استان ایلام هستند