به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 1,229
بازدید دیروز: 2,852
بازدید هفته: 12,268
بازدید ماه: 18,058
بازدید کل: 23,506,430
افراد آنلاین: 8
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
جمعه ، ۱۰ فروردین ۱٤۰۳
Friday , 29 March 2024
الجمعة ، ۱۹ رمضان ۱٤٤۵
فروردین 1403
جپچسدیش
321
10987654
17161514131211
24232221201918
31302928272625
آخرین اخبار
۲۴۴ - به همت بسیج اساتید دانشگاه‌های کشور: ترجمه ۲۰ زبانه نامه شهید سلیمانی به دخترش رونمایی شد ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
به همت بسیج اساتید دانشگاه‌های کشور:
 
ترجمه ۲۰ زبانه نامه شهید سلیمانی به دخترش رونمایی شد
 
   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲

به همت بسیج اساتید دانشگاه‌های کشور، از ترجمه ۲۰ زبانه نامه تاریخی شهید سپهبد قاسم سلیمانی به دخترش فاطمه رونمایی شد.
به همت بسیج اساتید دانشگاه‌های کشور طی مراسمی در دانشگاه تهران از ترجمه ۲۰ زبانه نامه تاریخی سپهبد شهید قاسم سلیمانی برای دخترش فاطمه رونمایی شد.
این نامه با هدف استفاده دختران و پسران جهان به زبان‌های مختلف دنیا ترجمه شده است.
در این مراسم رئیس بسیج اساتید کشور، معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه، معاون فرهنگی دانشگاه تهران، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و جمعی از اساتید دانشگاه‌ها حضور داشتند.
به گزارش فارس، نامه سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به دخترش فاطمه درباره فلسفه حیات، جهاد و آرزوی شهادت در دفاع از مظلومان و اطفال وحشت‌زده عالم بوده است.
در بخشی از نامه مذکور آمده است: «خود را سرباز در خانه هر مسلمانی می‌بینم که در معرض خطر است و دوست دارم خداوند این قدرت را به من بدهد که بتوانم از تمام مظلومان عالم دفاع کنم. نه برای اسلام عزیز جان بدهم که جانم قابل آن را ندارد، نه برای شیعه‌ مظلوم که ناقابل‌تر از آنم، نه نه ... بلکه برای آن طفل وحشت‌زده بی‌پناهی که هیچ ملجأیی برایش نیست، برای آن زن بچه ‌به ‌سینه چسبانده هراسان و برای آن آواره در حال فرار و تعقیب، که خطی خون پشت‌سر خود بر جای گذاشته است می‌جنگم».
در بخش دیگری از این نامه تاکید شده است: «دخترم خیلی خسته‌ام. سی سال است که نخوابیده‌ام اما دیگر نمی‌خواهم بخوابم. من در چشمان خود نمک می‌ریزم که پلک‌هایم جرأت بر هم آمدن نداشته باشــد تا نکند در غفلت من آن طفل بی‌پناه را سر ببرند. وقتی فکر می‌کنم آن دختر هراسان تویی، نرجس اســت، زینب است و آن نوجوان و جوان در مسلخ خوابانده که در حال سر بریده شدن است حسینم و رضایم است از من چه توقعی دارید؟ نظاره‌گر باشم، بیخیال باشم، تاجر باشم؟ نه من نمی‌توانم این‌گونه زندگی بکنم».
به گزارش خبرگزاری‌ها بثینه شعبان، مشاور رسانه‌ای و سیاسی بشار اسد در گفت‌وگویی تاکید کرد: بهترین راه انتقام، تقویت خط سردار قاسم سلیمانی است.