به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 402
بازدید دیروز: 9,496
بازدید هفته: 402
بازدید ماه: 66,475
بازدید کل: 23,728,286
افراد آنلاین: 12
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
شنبه ، ۱۵ اردیبهشت ۱٤۰۳
Saturday , 4 May 2024
السبت ، ۲۵ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۱۳۷ - سرهنگ پاسدار «علی فرامرزی‌ها» استاد و مربی فنون هوابرد نیروی زمینی سپاه به درجه رفیع شهادت نائل آمد ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
حین آموزش چتربازی رخ داد
 
سرهنگ پاسدار  «علی فرامرزی‌ها» استاد و مربی فنون هوابرد
 
نیروی زمینی سپاه  به درجه رفیع شهادت نائل آمد
 
۱۴۰۰/۰۱/۲۰
سرهنگ پاسدار علی فرامرزی ها استاد چتربازی سپاه که به شهادت رسید، که بود؟ |  جدول یاب
سرهنگ پاسدار «علی فرامرزی‌ها» از اساتید و مربیان چتربازی و هوابرد تیپ ۶۶ نیروهای ویژه هوابرد نیروی زمینی سپاه در سانحه‌ای حین آموزش چتربازی به درجه رفیع شهادت نائل شد.

به گزارش سپاه‌نیوز، سرهنگ پاسدار  «علی فرامرزی‌ها» از اساتید  چتربازی و آموزش‌های هوابرد نیروی زمینی سپاه در سانحه حین آموزش چتربازی به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به خیل یاران شهیدش پیوست.
بنا بر این گزارش، فرامرزی‌ها از ایثارگران و یادگاران ارزشمند دوران هشت سال دفاع مقدس، استاد و معلم فنون چتربازی و هوابرد بود و در  تیپ ۶۶ نیروهای ویژه هوابرد نیروی زمینی سپاه منشا تحولات ساختاری و پیشرفتهای خوبی گردید و ضمن به‌جای گذاشتن کارنامه‌ای درخشان از خدمات و توفیقات، شاگردان و مربیان زیادی نیز تربیت کرد.
استاد فرامرزی‌ها حتی بعد از بازنشستگی تا لحظه شهادت نیز برای دفاع از اسلام و کشور از هیچ تلاشی فروگذار نکرد و در کسوت استاد آموزش‌های هوابرد مشغول به خدمت بود.
در پی شهادت جانباز شهید علی فرامرزی‌ها، روابط عمومی نیروی زمینی سپاه با انتشار پیامی ضمن تبریک و  تسلیت شهادت این مجاهد خستگی‌ناپذیر و تجلیل از کارنامه درخشان ایثارگری‌ها و خدماتشان در تقویت حوزه دفاعی و امنیتی، یادآور شده است؛ «علی فرامرزی ها» در طی عمر پر برکت و عزتمندانه خود با خلاقیت و نوآوری و توانمندی کم نظیر در عملیات‌های چتربازی و هوابرد، موفقیت‌های فراوانی را رقم زد و در عرصه پرورش شاگرد و مربی نیز با تکیه بر  دانش روز، اقدامات بنیادین و ساختاری زیادی را به ثمر نشاند.
کمک به ایجاد و تقویت یگان‌های گوناگون تکاور و هوابرد در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بخشی از کارنامه درخشان او است.
«علی فرامرزی‌ها» پس از عمری خدمت خالصانه و صادقانه، مزد خویش را با شهادت در راه خدا دریافت کرد و به یاران شهیدش پیوست. گفتنی است؛ در پی تاکید کارشناسان مبنی بر رعایت تدابیر و پروتکل‌های بهداشتی در شرایط بیماری کرونا، پیکر مطهر این شهید والامقام با همراهی تعدادی از همرزمانش تا بهشت زهرا(س) مشایعت و در جوار یاران شهیدش آرام گرفت.

Image result for ‫گل لاله‬‎