به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 122
بازدید دیروز: 2,852
بازدید هفته: 11,161
بازدید ماه: 16,951
بازدید کل: 23,505,323
افراد آنلاین: 10
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
جمعه ، ۱۰ فروردین ۱٤۰۳
Friday , 29 March 2024
الجمعة ، ۱۹ رمضان ۱٤٤۵
فروردین 1403
جپچسدیش
321
10987654
17161514131211
24232221201918
31302928272625
آخرین اخبار
۱۴۴ - تشییع پیکر پاک ستوان‌سوم «حسین نامور» شهید مرزبان هنگ مرزی مریوان در قروه ۱۴۰۰/۰۲/۱۵

تشییع پیکر پاک ستوان‌سوم «حسین نامور» شهید

مرزبان هنگ مرزی مریوان در قروه 

۱۴۰۰/۰۲/۱۵
 

شهید مرزبان هنگ مرزی مریوان در قروه تشییع شد - ایرنا


ستوان‌سوم «حسین نامور» مرزبان هنگ مرزی مریوان که حین درگیری مرزبانان با ‌اشرار مسلح در منطقه «دره‌ نخی» مریوان به شهادت رسیده بود در قروه تشییع و به خاک سپرده شد.
مراسم تشییع این شهید بزرگوار دیروز (چهارشنبه) با حضور فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و برخی دیگر از مسئولان و مردم قروه ساعت ۹ صبح از مقابل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان تا میدان شهید سپهبد سلیمانی قروه برگزار شد.
پیکر پاک این شهید پس از تشییع در قروه در شهر دلبران نیز تشییع و برای خاکسپاری در زادگاهش به روستای «گلالی» بخش «چاردولی» این شهرستان منتقل و با حضور مسئولان و جمعی از مردم و خانواده شهدا به خاک سپرده شد.
شهید «حسین نامور» در شب شهادت مولای متقیان حضرت علی(ع) در حین پایش مرز توسط مرزبانان و پس از درگیری با تعدادی از ‌اشرار مسلح که قصد نفوذ به داخل مرز‌های کشورمان را داشتند به درجه رفیع شهادت نایل شد.
شهید مرزبان «حسین نامور» متاهل و اهل شهرستان قروه بوده و از وی دو فرزند خردسال به نام‌های «امیرعلی» و «نازنین زهرا» به یادگار مانده است.

 

شهادت مرزبان هنگ مرزی مریوان در درگیری با ‌اشرار مسلح   

۱۴۰۰/۰۲/۱۴

شهادت مرزبان هنگ مرزی مریوان در درگیری با اشرار مسلح | خبرگزاری صدا و سیما


سرتیپ «علیرضا مرزبانی»  اظهار داشت: در شب شهادت مولای متقیان حضرت علی(ع) مرزبانان هنگ مرزی مریوان در حين پايش و مراقبت از نوار مرزی، در منطقه مرزی «دره نخی» مریوان با‌ اشرار مسلح درگير شدند که سربازان ولایت مقتدرانه و با شجاعت با آنان مقابله کردند.
وی افزود: با مقاومت کم‌نظیر و ایثار نیروهای جان برکف مرزبانی ضمن دفع حمله تروریست‌ها از نفوذ آنان به خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران، متجاوزان که عرصه را برخود تنگ دیدند با استفاده از تاريکی شب و پوشش کوهستانی منطقه به سمت خاک کشور مقابل فرار کردند.
وی تصریح کرد: در اين درگيری ستوان سوم حسین نامور با رشادت و مقتدرانه در برابر ‌اشرار مسلح و ضد انقلاب ايستادگی کرد و مجروح شد که با انتقال وی به بیمارستان، تلاش کادر درمانی و پزشکی برای این مرزبان غیور موثر واقع نشد و به دليل شدت جراحات وارده به درجه رفيع شهادت نائل آمد.
شهید «نامور» متاهل و اهل شهرستان قروه بوده و از وی دو فرزند خردسال به نام‌های امیرعلی و نازنین زهرا به یادگار مانده است

Image result for ‫گل لاله‬‎