به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 1,608
بازدید دیروز: 18,753
بازدید هفته: 1,608
بازدید ماه: 1,608
بازدید کل: 23,663,439
افراد آنلاین: 3
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
شنبه ، ۰۱ اردیبهشت ۱٤۰۳
Saturday , 20 April 2024
السبت ، ۱۱ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۱۴۶ - شهادت استوار یکم «صادق کریمی ندیمی» از تکاوران جان برکف پلیس سیستان و بلوچستان ۱۴۰۰/۰۲/۲۰

شهادت  استوار یکم «صادق کریمی ندیمی»

از تکاوران جان برکف پلیس سیستان و بلوچستان

   ۱۴۰۰/۰۲/۲۰

وداع با شهید انتظامی در چابهار | خبرگزاری صدا و سیما

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سردار طاهری گفت: ساعت یک بامداد دیروز، مأموران یگان تکاوری 110 شهرستان «نیکشهر» هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در پلیس راه محور «نیکشهر- ایرانشهر» به یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 مشکوک و با علائم هشداردهنده قصد توقیف آن را داشته که راننده، بدون توجه به ایست پلیس به سرعت متواری شد.
وی افزود: در نهایت مأموران با تعقیب و‌ گریزی خودروی مذکور را متوقف که بلافاصله پس از توقیف آن، سرنشینان مسلح آن با پیاده شدن از خودرو، به سمت خودروی انتظامی تیراندازی و از محل متواری شدند.
وی ادامه داد: متأسفانه بر اثر این تیراندازی استوار یکم «صادق کریمی ندیمی» به دلیل اصابت گلوله به سرش به درجه رفیع شهادت نایل آمد و یک مامور انتظامی دیگر نیز مجروح شد.

 

پیکر شهید استوار یکم صادق کریمی ندیمی  در چابهار تشییع شد 

   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱

اخبار پیکر - آخرین و جدیدترین خبر های پیکر


پیکر شهید استوار یکم صادق کریمی ندیمی دیروز سه‌شنبه با حضور معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار، فرماند‌هان نظامی و انتظامی و مردم شیعه و سنی این شهرستان تشییع شد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مأموران یگان تکاوری ۱۱۰ شهرستان «نیکشهر» حین کنترل خودروهای عبوری در پلیس راه محور نیکشهر - ایرانشهر به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شده و با علائم هشدار دهنده قصد توقیف آن را داشتند که راننده بدون توجه به ایست پلیس به سرعت متواری شده است.
سردار احمد طاهری افزود: در نهایت مأموران با تعقیب و گریزی کوتاه و با استفاده از شگردهای خاص پلیسی خودروی مذکور را متوقف که بلافاصله پس از توقیف آن، سرنشینان مسلح با پیاده شدن از خودرو به سمت خودروی انتظامی تیراندازی کرده و از محل متواری شدند.
وی تصریح کرد: متأسفانه بر اثر این تیراندازی استوار یکم صادق کریمی ندیمی به دلیل اصابت گلوله به سرش به درجه رفیع شهادت نائل آمد و یک مأمور انتظامی دیگر نیز مجروح شد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با تبریک و تسلیت شهادت این مأمور جان برکف نیروی انتظامی استان، خاطرنشان کرد: تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان متواری این جنایت آغاز شده است که نتیجه اقدامات صورت گرفته متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

Image result for ‫گل لاله‬‎