به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 1,761
بازدید دیروز: 2,474
بازدید هفته: 1,761
بازدید ماه: 117,267
بازدید کل: 23,779,065
افراد آنلاین: 7
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
شنبه ، ۲۹ اردیبهشت ۱٤۰۳
Saturday , 18 May 2024
السبت ، ۱۰ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۸۶۵ - معاون سیاسی سپاه پاسداران: سپاه از هیچ یک از نامزد‌های انتخاباتی حمایت نمی‌کند ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
معاون سیاسی سپاه پاسداران:
 
سپاه از هیچ یک از نامزد‌های انتخاباتی حمایت نمی‌کند 
 
  ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ‌اشاره به اینکه سپاه در انتخابات ورود مصداقی ندارد، گفت: این نهاد نه تنها نامزدی در انتخابات ندارد بلکه از هیچ فرد و یا لیست خاصی حمایت نمی‌کند.

سرتیپ یدالله جوانی دیروز شنبه در حاشیه نشست سیاسی بصیرتی در سپاه امام‌ حسن ‌مجتبی(ع) در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: پیش از این نیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بارها و بارها اعلام کرده و در اسناد ابلاغی آن نیز وجود دارد که در هیچ انتخاباتی ورود مصداقی نداشته و ندارد و اینکه مطرح می‌شود که سپاه از فرد و یا جریان خاصی حمایت و یا ورود کرده یک اتهام و دروغ بزرگ است.
وی اضافه کرد: اینکه یک پاسدار در محله خود و در جایی عمل و رفتاری داشته را که نباید به پای سپاه نوشت، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تحت هیچ شرایطی در انتخابات ورودش مصداقی نیست چرا که درست است که عمل و اقدام سیاسی دارد اما سپاه حزب سیاسی نیست.
جوانی گفت: در واقع ورود و نقش سپاه در انتخابات امیدآفرینی، افزایش مشارکت مردم، تببین ملاک و معیارها به خصوص در جاهایی که دشمنان ما به دنبال ضربه زدن هستند، است.
وی ادامه داد: دشمنان تلاش می‌کنند تا انتخابات پیش روی بی‌رونق و مشارکت نیز بالا نباشد، در شبکه‌های تلویزیونی و فضاهای مجازی به صورت مرتب از تحریم انتخابات و استفاده از عناوینی که ما رای نمی‌دهیم هستند و در واقع از فرصت انتخابات برای ایجاد یاس و ناامیدی و ترویج آن در جامعه با هدف ضربه زدن به انقلاب در حال سوءاستفاده هستند. جوانی ادامه اظهار داشت: در این شرایط سپاه ماموریت دارد که در نقطه مقابل دشمن که ایجاد یاس و ناامیدی می‌کند امیدآفرینی و شرایط را تببین کرده و مردم را با بیان ملاک و معیارهای درست دعوت به مشارکت کند اما مراقب نیز هست تا به هیچ عنوان ورودش مصداقی و حمایت از یک فرد و جریان خاصی نباشد. معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: در صورتی که مردم متوجه شوند که با مشارکت بالا و رای درست آنها تحولی در زندگی و کشور ایجاد می‌شود به طور قطع در انتخابات شرکت خواهند کرد.
جوانی ادامه داد: از سوی دیگر کاندیداها نیز بایستی با ارائه برنامه‌های خود برای مردم امیدآفرینی کنند چرا که مردم به برنامه‌ها توجه و بر اساس آنها انتخاب می‌کنند. معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با‌ اشاره به تحلیل‌های نادرست در روزهای اخیر نسبت به عملکرد شورای نگهبان در تائید و رد صلاحیت کاندیداهای ریاست‌جمهوری گفت: اگر قصد از این‌گونه اقدامات به زیر سؤال بردن و تخریب جایگاه شورای نگهبان باشد بایستی به این افراد گفت که چنین تخریب‌هایی جز آسیب به کشور نتیجه دیگری در بر ندارند.
وی گفت: همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند تشکیل یک دولت جوان انقلابی و حزب‌اللهی راه علاج مشکلات کشور است، اما مسئله‌ای که ما باید به آن ‌اشاره کنیم این است که یک رئیس‌جمهور انقلابی کسی است که گفتمانی در امتداد گفتمان ولایت و رهبری باید داشته باشد.
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: رئیس‌جمهوری اگر گفتمانی متفاوت از ولایت داشته باشد و در حوزه اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و خارجی حرف‌های خودش را بزند کشور دچار مشکلاتی می‌شود.
جوانی اظهار داشت: اگر رئیس‌جمهوری با ولایت در یک گفتمان واحد باشد بسیاری از مشکلات کشور به سرعت در خیلی از حوزه‌ها برطرف خواهد شد.