به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 4,027
بازدید دیروز: 4,463
بازدید هفته: 15,088
بازدید ماه: 15,088
بازدید کل: 23,676,914
افراد آنلاین: 9
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
پنج‌شنبه ، ۰۶ اردیبهشت ۱٤۰۳
Thursday , 25 April 2024
الخميس ، ۱۶ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۱۵۰ - پیکر مطهر یک شهید نیروی انتظامی در مشهد تشییع شد ۱۴۰۰/۰۴/۰۶

پیکر مطهر شهید نیروی انتظامی محمد قائینی نیازآبادی در مشهد تشییع شد 

  ۱۴۰۰/۰۴/۰۶

پلیس مشهدی در درگیری با سارقان شهید شد - جهان نيوز

پیکر مطهر شهید عرصه نظم و امنیت، محمد قائینی نیازآبادی با حضور خانواده معظم شهدا، فرمانده انتظامی خراسان رضوی و همکارانش در مشهد تشییع شد.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی روز یکشنبه در حاشیه این مراسم گفت: مفتخریم انقلاب اسلامی ایران، نیروهایی فداکار و ایثارگر را در تمام عرصه‌های امنیت تربیت کرده است.
سردار محمد کاظم تقوی افزود: شهید محمد قائینی نیازآبادی روز گذشته حین انجام ماموریت در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تردد یک دستگاه خودروی سرقتی در محدوده شهرک طرق مشهد به محل اعلامی اعزام شد که سارق به محض رؤیت پلیس، در اقدامی ناجوانمردانه و جنون‌آمیز، افسر گشت را که راکب موتورسیکلت بود زیر گرفت و متواری شد.
وی اضافه کرد: در این حادثه ستوان یکم قائینی نیازآبادی بر اثر شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نایل آمد و راننده خودرو یاد شده هم به سرعت توسط پلیس دستگیر شد.
پیکر پاک و مطهر این شهید گرانقدر صبح یکشنبه از محل یگان امداد شهرستان مشهد تشییع و برای خاکسپاری به زادگاهش در خواف منتقل شد.

 

پیکر شهید محمد قائنی نیازآبادی افسر ناجا در خواف به خاک سپرده شد   

  ۱۴۰۰/۰۴/۰۷

تشییع پیکر افسر نیروی انتظامی در خواف | خبرگزاری صدا و سیما
پیکر شهید ستوان دوم محمد قائنی نیازآبادی که شنبه در درگیری با سارقان در شهر مشهد به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود، در روستای زادگاهش، نیازآباد خواف با حضور گسترده مردم تشییع و تدفین شد.

پیکر شهید ستوان دوم محمد قائنی نیازآبادی عصر یکشنبه با استقبال جمع کثیری از مردم و مسئولان خواف وارد این شهرستان شده و پس از ادای احترام بر دوش مردم قدرشناس این منطقه تشییع شده و سپس به روستای نیازآباد، زادگاه شهید جهت خاکسپاری منتقل شد.
ستوان دوم محمد قائنی نیازآبادی بامداد روز شنبه ۵ تیرماه ۱۴۰۰ در حالی که شیفت شبانه وی تمام شده بود در راه عزیمت به منزل با موتورسیکلت پلیس متوجه حرکت خودروی سرقتی در منطقه طرق مشهد شده و با تعقیب و گریزی طولانی بالاخره در یک کوچه راه را بر سارق بسته و خودروی نیسان سرقتی را متوقف می‌کند.
شهید قائنی از موتورسیکلت پیاده شده و جهت صحبت با متهم به نیسان موردنظر نزدیک شده که سارق بی‌رحم با سنگدلی هرچه تمام‌تر وی را زیر گرفته و چند متر هم او را به‌دنبال خود می‌کشد.
شاهدان ماجرا به کمک اورژانس ستوان دوم قائنی را به بیمارستان شهید کامیاب منتقل کرده اما شدت جراحات باعث شهادت این افسر وظیفه‌شناس شد.
با دستور فرماندهی انتظامی خراسان رضوی و در کمتر از ۲۴ ساعت قاتل بی‌رحم در خیابان امام رضا(ع) مشهد دستگیر شده و تحت بازجویی فنی قاضی ویژه قتل عمد قرار گرفته و به قتل و سرقت اعتراف کرد.

 

Image result for ‫گل لاله‬‎