به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 1,597
بازدید دیروز: 4,060
بازدید هفته: 5,657
بازدید ماه: 71,730
بازدید کل: 23,733,541
افراد آنلاین: 17
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
یکشنبه ، ۱۶ اردیبهشت ۱٤۰۳
Sunday , 5 May 2024
الأحد ، ۲۶ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۸۹۸ - جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ: امنیتی کردن صدای انفجار پارک ملت کار رسانه‌های معاند است ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ:
 
امنیتی کردن صدای انفجار پارک ملت کار رسانه‌های معاند است
 
   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
 
سردار هداوند گفت : در واکنش به جوسازی‌ رسانه‌های معاند در رابطه با صدای انفجار شنیده شده از پارک ملت مبنی بر اینکه این حادثه را امنیتی قلمداد کردند، گفت: کار رسانه‌های ضدانقلاب همین جوسازی‌هاست؛ فقط تعدادی برگ و شاخه بر زمین ریخته است و هیچ خسارت جانی و مالی نداشتیم.

بامداد دیروز شنبه ( ۱۹ تیر) ، برخی رسانه‌ها از شنیده شدن صدای انفجار در اطراف پارک ملت خبر دادند. دقایقی پس از اعلام این خبر جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی اعلام کرد که هیچ حادثه انفجاری به سازمان آتش‌نشانی اعلام نشده است و آتش‌نشانان با توجه به شنیده‌ شدن حادثه به‌دنبال محل آن هستند و چند آتش‌نشان در حال اعزام به محل حادثه هستند تا مشخص شود چه اتفاقی افتاده است. ساعتی بعد ملکی اعلام کرد یکی از ایستگاه‌ها در سمت پارک ملت گرد و خاک دیده است، اما هیچ ریزش ساختمانی رخ نداده است.
پس از آن حمیدرضا گودرزی معاون
امنیتی- انتظامی استانداری تهران با حضور در محل حادثه با تأیید این خبر اظهار داشت: صدای انفجاری ٥٢ دقیقه بامداد روز شنبه در پارک ملت تهران گزارش شد که این انفجار هیچ‌گونه خسارت مالی یا جانی در پی نداشته است.
گودرزی افزود: پارک ملت در حد فاصل خیابان ولیعصر و خیابان آیت‌الله هاشمی قرار دارد و موضوع همچنان توسط پلیس فاتب در دست بررسی است.
وی در خصوص شایعاتی مبنی بر ارتباط صدای انفجار با سازمان گسترش گفت: این سازمان در سطح تهران و شهرستان‌ها صدها ساختمان دارد اما تاکنون خبر انفجار در این سازمان تأیید نشده است.
از سوی دیگر سردار «حمید هداوند» جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ نیز درباره جزئیات صدای انفجاری در پارک ملت گفت: فیلم منتشر شده در فضای مجازی و طرح اینکه در پی وقوع این حادثه برخی از ساختمان‌های پایتخت دچار انفجار و حریق شده است، واقعیت ندارد و این فیلم‌ها مربوط به این حادثه نیست.
وی اظهار داشت: این حادثه موضوع خاصی نبوده و فقط در یک لحظه صدای انفجاری شنیده شد.
به گفته این مقام انتظامی، علت وقوع این حادثه در دست بررسی است و به‌محض دریافت چرایی شنیده شدن صدای انفجار، جزئیات موضوع به اطلاع عموم خواهد رسید.