به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 2,263
بازدید دیروز: 3,419
بازدید هفته: 2,263
بازدید ماه: 120,052
بازدید کل: 24,428,933
افراد آنلاین: 30
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
شنبه ، ۳۱ شهریور ۱٤۰۳
Saturday , 21 September 2024
السبت ، ۱۸ ربيع الأول ۱٤٤۶
شهریور 1403
جپچسدیش
21
9876543
16151413121110
23222120191817
30292827262524
31
آخرین اخبار
۹ - آیت الله مجتهدشبستری: رئیس جدید قوه قضائیه سند تحول قضایی را با جدیت بیشتر دنبال کند ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
آیت الله مجتهدشبستری:
 
رئیس جدید قوه قضائیه سند تحول قضایی را با جدیت بیشتر دنبال کند
 
  ۱۴۰۰/۰۴/۲۰

گذری در حیات انقلابی آیت‎الله مجتهد شبستری- اخبار فرهنگی تسنیم | Tasnim

نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای همان مسیر و راهی که آیت الله رئیسی در قوه قضائیه بنا گذاشتند، دنبال کند.
آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با رسا، با اشاره به انتصاب حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای به ریاست قوه قضائیه گفت: از مهم ترین ویژگی قاضی، به ویژه رییس قوه قضائیه تقوا و پارسایی و خدا ترسی و همچنین آشنایی با مسائل قضایی و قاطعیت و برخورد با مجرمان است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان داشت: حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای دارای هر دو شاخصه است؛ ایشان انسان با تقوا و پارسایی بوده و همچنین از تجربه کافی در مسائل قضایی برخوردار بوده و قاطعیت در برخورد با مجرمان دارد.
وی با بیان اینکه آیت الله رئیسی در قوه قضائیه تحول مناسبی را به وجود آورد، گفت: آیت الله رئیسی مبارزه با مفسدان اقتصادی در داخل و خارج کشور و همچنین مبارزه با مفاسد اداری و اقتصادی از درون قوه قضائیه را شروع کرد که سبب امیدواری مردم به نظام اسلامی شده بود.
آیت الله مجتهدشبستری خاطرنشان کرد: باید حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای همان مسیر و راهی که آیت الله رئیسی در قوه قضائیه بنا گذاشتند، دنبال کند.
نماینده مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای سند تحول قضایی را با جدیت بیشتر دنبال کند و همچنین ایشان برخورد قاطع با مجرمان و مفسدان اقتصادی داشته باشد.
وی با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به دستگاه قضا، بیان داشت: رهبر معظم انقلاب انتظارات مردم را از قوه قضائیه بیان فرمودند و حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای فردی ولایت مدار بوده که انتظارات و دستورات رهبر معظم انقلاب را در قوه قضائیه اجرایی خواهد کرد.
آیت الله مجتهدشبستری با بیان اینکه آیت الله خامنه ای در متن ابلاغ ریاست جدید قوه قضائیه بر مسأله پیشگیری از وقوع جرائم تأکید کردند، افزود: یکی از وظایف مهم قوه قضائیه عدالت گستری، پیشگیری و کاهش وقوع زمینه های جرم در جامعه است.
نماینده مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: امیدوارم در دوران ریاست جدید قوه قضائیه، با کاهش وقوع زمینه های جرم از ورود پرونده های زیاد به دستگاه قضا جلوگیری شود.