به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 2,597
بازدید دیروز: 4,060
بازدید هفته: 6,657
بازدید ماه: 72,730
بازدید کل: 23,734,540
افراد آنلاین: 11
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
یکشنبه ، ۱۶ اردیبهشت ۱٤۰۳
Sunday , 5 May 2024
الأحد ، ۲۶ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۹۰۳ - سردار پاکپور: امنیت کامل در مرزهای شرقی برقرار است اجازه سوءاستفاده به فرصت‌طلبان نمی‌دهیم ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
 
بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرز دوغارون

سردار پاکپور: امنیت کامل در مرزهای شرقی برقرار است

اجازه سوءاستفاده به فرصت‌طلبان نمی‌دهیم 

  ۱۴۰۰/۰۴/۲۰

امنیت کامل در مرزهای شرقی برقرار است/اجازه سوءاستفاده به فرصت‌طلبان نمی‌دهیم  - مشرق نیوز

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با توجه به برخی جنگ‌های داخلی در کشور افغانستان، در حال حاضر هیچ‌گونه اتفاق خاصی در مرزهای مشترک ایران با این کشور رخ نداده و امنیت و آرامش کامل در تمامی مرزهای شرقی و مشترک با کشور افغانستان برقرار است.

سردار محمد پاکپور عصر دیروز در سفر به مرز دوغارون در تایباد و بازدید از یگان‌های عملیاتی مستقر در این معبر زمینی، اظهار داشت: با توجه به اتفاقاتی که طی چند روز گذشته در آن سوی مرزهای ایران و در کشور افغانستان افتاده بازدید از یگان‌های مستقر در گذرگاه زمینی دوغارون به منظور بررسی توان و آمادگی نیروهای مسلح در این نقطه از کشور انجام شد.
به گزارش تسنیم، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: با توجه به برخی جنگ‌های داخلی در کشور افغانستان، در حال حاضر هیچ‌گونه اتفاق خاصی در مرزهای مشترک ایران با این کشور رخ نداده و امنیت و آرامش کامل در تمامی مرزهای شرقی و مشترک با کشور افغانستان برقرار است.
وی گفت: با تحرکات و اتفاقات چند روز گذشته در افغانستان امکان دارد برخی اشرار و قاچاقچیان از این فرصت سوءاستفاده کرده و به عناوین مختلف وارد خاک جمهوری اسلامی ایران شوند که بدون شک نیروهای مسلح مستقر در مرزهای شرقی با این افراد برخورد سختی خواهند کرد.
سردار پاکپور افزود: تمامی مرزهای کشور از رصد اطلاعاتی بالایی برخوردارند و هر حرکتی که به قصد ناامن کردن ایران اسلامی و مناطق پیرامونی کشور باشد، از سوی نیروهای مسلح پاسخ قاطع در پی خواهد داشت.
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این بازدید گفت: نیروهای مسلح مستقر در مرزهای کشور هوشیارند و از آمادگی و توان بسیار برخوردارند و اجازه نخواهند داد کوچک‌ترین خدشه‌ای به آب و خاک کشور وارد شود.
سردار پاکپور در سفر به شهرستان تایباد و مرز دوغارون با امام جمعه اهل سنت شهرستان و برخی علمای اهل سنت این شهرستان دیدار کرد. بازدید از نقطه صفر مرزی ایران و افغانستان از دیگر برنامه‌های سفر سردار پاکپور به گذرگاه زمینی دوغارون بود.