به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 2,998
بازدید دیروز: 4,060
بازدید هفته: 7,058
بازدید ماه: 73,131
بازدید کل: 23,734,941
افراد آنلاین: 12
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
یکشنبه ، ۱۶ اردیبهشت ۱٤۰۳
Sunday , 5 May 2024
الأحد ، ۲۶ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۹۰۵ - فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش: احداث بیمارستان کرونایی ارتش در زاهدان با سرعت صورت گرفت ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش:
 
احداث بیمارستان کرونایی ارتش در زاهدان با سرعت صورت گرفت
 
    ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
 


سرهنگ خلبان ولی رحمانی، فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش و مجری احداث بیمارستان‌های کرونایی نیروی زمینی ارتش در اصفهان و تهران گفت: پس از دستور اکید فرمانده محترم کل ارتش و پیگیری و مدیریت میدانی فرمانده نزاجا امیر سرتیپ کیومرث حیدری، عملیات احداث بیمارستان تنفسی نیروی زمینی در زاهدان، در مراحل پایانی است و طبق برنامه‌های از پیش تعیین شده قرار است امروز با حضور فرمانده نزاجا و مقامات محلی استان سیستان و بلوچستان به بهره‌برداری خواهد رسید و پذیرش بیمار خواهد داشت.
سرهنگ خلبان ولی رحمانی که قبلا احداث بیمارستان‌های صحرایی اصفهان و تهران را اجرا کرده است گفت: با توجه به شرایط اقلیمی استان سیستان و بلوچستان و وزش بادهای شدید موسمی و گرد و خاک و گرمای شدید، نوع سازه را کاملا متفاوت از قبل و با سازه بسیار مستحکم و فلزی انتخاب نموده‌ایم و در مقابل سرما و گرما و بادهای شدید، عایق و در مقابل زلزله ایمن است.
وی گفت: این بیمارستان ۶۰ تختخوابه با تمام امکانات پزشکی و بیمارستانی مجهز شده است و در صورت نیاز و ضرورت قابلیت افزایش ظرفیت تا یکصد تختخواب را نیز دارد.
وی از احداث دو بیمارستان با همین امکانات در خاش و زابل‌اشاره کرد و گفت، عملیات احداث بیمارستان‌های خاش و زابل با سرعت در حال انجام است و به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.
سرهنگ خلبان ولی رحمانی گفت به دستور فرمانده نیروی زمینی ارتش، ضمن انجام عملیات آبرسانی مقطعی با ‌تانکر و اهدای صدها هزار بسته آب‌‌معدنی،عملیات لوله کشی اب ۱۷ روستا را نیروی زمینی ارتش بعهده گرفته که به زودی انجام خواهد شد.
فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش گفت: مرد میدان همه اقدامات و عملیات مردمیاری ارتش در منطقه سیستان و بلوچستان ،فرمانده ولایی و قهرمان نیروی زمینی ارتش است و هوانیروز نیز گوش به فرمان امیر سرتیپ دکتر کیومرث حیدری ،آماده است همه ظرفیت‌هایش را تا لحظه استقرار شرایط عادی در منطقه سیستان و بلوچستان پای کار نگهدارد.
سرهنگ خلبان رحمانی ،غیرت و نجابت مردم شریف سیستان و بلوچستان را ستود و گفت ،در مقابل این مردم شریف و بزرگ ،لحظه‌ای از کار خسته نخواهد شد و او و همکارانش به خدمت به مردم سیستان و بلوچستان افتخار می‌کنند.