به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 395
بازدید دیروز: 6,207
بازدید هفته: 20,249
بازدید ماه: 41,220
بازدید کل: 23,703,040
افراد آنلاین: 82
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
سه‌شنبه ، ۱۱ اردیبهشت ۱٤۰۳
Tuesday , 30 April 2024
الثلاثاء ، ۲۱ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
144 - منصوره حسینی بهورز خانه بهداشت روستای مهموئی بر اثر ابتلا به کرونا آسمانی شد. ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
 
منصوره حسینی بهورز خانه بهداشت روستای مهموئی
 
بر اثر ابتلا به کرونا آسمانی شد.
 
۱۳۹۹/۰۷/۳۰
 
مراسم تشییع و تدفین مدافع سلامت منصوره حسینی بهورز فداکار و پرتلاش خانه  بهداشت مهموئی برگزار شدبهورز روستای مهموئی اولین شهید مدافع سلامت خراسان جنوبی است - ایرنا

مراسم خاکسپاری فرشته ای از دیار سلامت ،سربازی جان برکف در راه مبارزه با کرونا و بهورزی دلسوز وپرتلاش از خطه خوبان مدافع سلامت در محل آرامستان روستای مهموئی بیرجند برگزار شد.

در این مراسم که با حفظ پروتکل‌های بهداشتی در تاریخ ۲۹ مهر ماه ۹۹ با حضور ریاست مرکز بهداشت بیرجند برگزار شد جمعی از همکاران دانشگاهی و شهرستانی حضور داشتند.

زنگوئی مطلق رئیس مرکز بهداشت شهرستان بیرجند با تقدیر از خدمات شایان مرحومه منصوره حسینی بهورز خانه بهداشت مهموئی وی را الگوی نجابت و تلاش صادقانه در خدمت به مردم معرفی کرد و گفت: مدافعین سلامت با تقدیم جان خویش ثابت کردند که راه شهادت و فداکاری برای میهن و ملت را خوب بلدند و در این راه از هیچ تلاشی برای نجات جان مردم از خود مضایقه نخواهند کرد.

وی با اشاره به تلاش جان برکفان عرصه پیشگیری و سلامت در بخش بهداشت عنوان کرد: از ابتدای همه گیری کرونا این نیروهای بهداشتی بودند که با کمترین امکانات موجود در راه مقابله با این ویروس منحوس در صف شدند تا در کنار برادران خویش در بخش درمان نجات بخش جان هم میهنان شان باشند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بیرجند گفت: مشاهده برخی از صحنه‌های تکرار نشدنی دفاع مقدس در راه مقابله با بیماری، نشانگر فراموش نشدن روحیه ایثار و شهادت در رگ و خون این ملت است.

زنگوئی مطلق اظهار کرد: نیروهای بخش بهداشت با حضور شبانه روزی در قسمت‌های مختلف عرصه پیشگیری از کرونا ثابت کردند که تنها راه مقابله با بیماری رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است تا جایی که در صحبت‌های وزیر بهداشت در تاریخ ۲۹ مهر نیز این توصیه مشهود بود که گفت: اگر از تمام متخصصین علم بهداشت و پیشگیری سوال شود که تنها را مقابله با بیماری چیست ،تنها پاسخی که خواهید شنید رعایت بهداشت ودستورالعمل های بهداشتی است.

وی ضمن درخواست از همشهریان برای رعایت مسائل بهداشتی گفت: فائق آمدن بر این بیماری بدون همراهی عمومی امکان پذیر نخواهد بود و لازم است تک تک مردم در کنار مدافعین سلامت باشند تا بتوانیم این بیماری منحوس را ریشه کن سازیم.

در پی درگذشت مدافع سلامت خراسان جنوبی مرحومه منصوره حسینی بهورز خانه بهداشت روستای مهموئی، دکتر محمد دهقانی فیروزآبادی رئیس دانشگاه در پیامی این مصیبت را به خانواده آن مرحومه و جامعه دانشگاهی علوم پزشکی بیرجند تسلیت گفت.

« الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَةٌ قَالُواْ إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعونَ »
کسانى که چون مصیبتى به آنان برسد مى‏ گویند ما از آن خدا هستیم و به سوى او باز مى‏ گردیم. سوره بقره، آیه ۱۵۶

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر محمد دهقانی رئیس دانشگاه در پی درگذشت مدافع سلامت مرحومه منصوره حسینی بهورز فداکار خانه بهداشت مهموئی گفت: روز گذشته اولین پرسنل سلامت، بهورز فداکار خانه بهداشت مهموئی، مرحومه منصوره حسینی در راه دفاع از سلامت مردم و مبارزه با بیماری کرونا جان خود را فدا نمود . لذا این مصیبت را به خانواده آن مرحومه، مردم خراسان جنوبی و همه همکاران خود در حوزه بهداشت تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحومه، علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.

رئیس دانشگاه افزود: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۴۹۰ نفر از پرسنل و دانشجویان دانشگاه در حوزه های مختلف، به بیماری کرونا مبتلا شدند و مدافع سلامت مرحومه منصوره حسینی اولین پرسنل بهداشت خراسان جنوبی است که جان خود را در این راه از دست داد.

دکتر دهقانی در پایان خاطر نشان کرد: برای اینکه مدافع سلامت مرحومه منصوره حسینی به عنوان شهید اعلام شود، مدارک و مستندات مربوطه به وزارت ارسال و پس از تایید وطرح در کمیته مربوطه، تصمیم نهایی به اطلاع هم استانی های عزیز خواهد رسید.