به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 20,827
بازدید دیروز: 22,691
بازدید هفته: 105,169
بازدید ماه: 152,398
بازدید کل: 23,640,759
افراد آنلاین: 100
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
پنج‌شنبه ، ۳۰ فروردین ۱٤۰۳
Thursday , 18 April 2024
الخميس ، ۹ شوّال ۱٤٤۵
فروردین 1403
جپچسدیش
321
10987654
17161514131211
24232221201918
31302928272625
آخرین اخبار
۱۵۲ - محکومیت شدید هنجارشکنی آشوبگران در تشییع با‌شکوه پیکر مطهر شهید ضرغام‌پرست ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
با حضور گسترده مردم غیور خوزستان صورت گرفت
 
 محکومیت شدید هنجارشکنی آشوبگران
 
در تشییع با‌شکوه پیکر مطهر شهید ضرغام‌پرست
 
   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
 

باخبران | مراسم تشییعفردا، تشییع پیکر مطهر شهید ضرغام پرست در رامهرمز | خبرگزاری صدا و سیما

فیلم| تشییع پیکر مطهر ضرغام پرست شهید مدافع مردم در بندرماهشهر - فارس

مراسم تشییع و بدرقه شهید مدافع حریم امنیت ستوان دوم ضرغام پرست پیش از ظهر دیروز جمعه (1 مرداد) با حضور مسئولان دولتی، نظامی، انتظامی استانی و شهرستان، مردم و عشایر غیور در بندرماهشهر برگزار شد. مردم غیور شهرستان بندرماهشهر پیکر شهید مدافع حریم امنیت را از مصلای نمازجمعه به طرف حسینیه ثارالله ماهشهر بدرقه کردند.
مردم قدرشناس و شهیدپرور رامهرمز در مراسم تشییع باشکوه شهید ضرغام پرست، ضمن ابراز همدردی با خانواده این شهید گرانقدر هنجارشکنی آشوبگران را به شدت محکوم کرده و تاکید کردند که صف مردم خوزستان از اغتشاشگران جداست .
در پی اغتشاشات سه‌شنبه شب گذشته در شهرک طالقانی بندر ماهشهر، مأموران یگان امداد نیروی انتظامی بندر ماهشهر در حین پاکسازی، توسط اغتشاشگران غافلگیر و در یکی از محله‌ها از بالای پشت‌بام هدف رگبار گلوله قرار گرفتند. در پی این حادثه مزدورانه شهید ستوان دوم ضرغام‌پرست به شهادت رسید و یک مأمور دیگر از ناحیه پا مجروح شد.
این دو مأمور جان بر کف برادر بودند که یکی به شهادت رسید و دیگری مجروح و برای مداوا به مرکز درمانی منتقل شد. پیکر مطهر شهید ضرغام‌پرست بعد از تشییع در بندرماهشهر به اهواز و پس از آن به زادگاهش، رامهرمز انتقال داده شد .
جوانان انقلابی نمی‌گذارند
خوزستان جولانگاه تروریست‌ها باشد
آیت‌الله عبدالکریم فرحانی در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع امنیت «ضرغام‌پرست» در بندر ماهشهر در سخنانی با بیان اینکه مطالبات شما مردم خوزستان ، مطالبات رهبرانقلاب است، افزود: متاسفانه استان خوزستان از مشکل تبعیض و بی‌عدالتی رنج می‌برد. عدم اشتغال بومی و عدم تعیین حقوق عامه که به واسطه برخی مسئولین به‌ویژه در سال‌های اخیر رخ داده است، زمینه‌ای شده است برای مطالبه حق شماست. در این شکی نیست و باید تمامی مشکلات شما حل شود.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه خوزستان تشنه برقراری عدالت است، خاطرنشان کرد: ما برای تحقق عدالت و رفع تبعیض در خوزستان مسیرهایی را طی کردیم ولی متاسفانه مشخصا در 6 سال اخیر بن بست بوده است، ما در شورای امنیت در جلسه با وزیر نیرو و قائم مقام وزارت جهاد کشاورزی، مسئله آب و کشاورزی را مطرح کردیم. ما در حضور مسئولین کشوری تعیین کردیم، خوزستان تشنه عدالت است اما وفادار به انقلاب اسلامی است.
آیت الله فرحانی ادامه داد: خوزستان مهد ولایت و تشیع ایران اسلامی است، خوزستان جایگاهی ویژه دارد. رهبر فرزانه انقلاب در کنار همرزشان شهید چمران از این خاک دفاع کرد. شما مردم خوزستان امروز در دفاع از حرم بیشترین شهدا را تقدیم انقلاب کردید، شهدای امنیت شهدای شما هستند و این سند افتخار شماست. نیروی انتظامی مظلوم در تامین امنیت فداکاری‌های بسیاری می‌کند.
وی با تاکید بر اینکه صف مردم خوزستان از صف ضدانقلاب جداست عنوان کرد: تا زمانی که این جوانان ولایی و عشایر غیور هستند در دهان ضدانقلاب می‌زنند. کسی گمان نکند که می‌تواند از این مطالبات به حق شما برای تضعیف نظام جمهوری اسلامی استفاده کند. ما جوانان غیوری داریم که در دفاع از انقلاب، امنیت، حرم و تمامیت عرضی این مملکت جان بر کف ایستاده‌اند.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: امروز این شهید ما سند افتخار ماست. ما علمایی داریم که در صف مردم و در کنار مردم هستند و از مطالبات آنها دفاع می‌کنند ولی وقتی صحبت از حفظ نظام به میان بیاید، تو دهن ضدانقلاب می‌زنند.
وی اضافه کرد: امروز رهبر شماست که خواسته‌های مردم را مطالبه می‌کند. رهبر انقلاب در جمع خبرگان رهبری در رابطه با طرح 560 هکتاری اعلام کرده من برای خوزستان 2 میلیون هکتار کشاورزی به همراه تامین آب می‌خواهم.
آیت‌الله فرحانی در پایان علت مشکلات خوزستان را سوءمدیریت دانست و گفت: ما می‌توانیم اقتصاد غیروابسته به نفت داشته باشیم، ما می‌دانیم سوءمدیریت در خوزستان به قدری است که یا از حجم بالای آب، سیل جاری شود یا خشکسالی و تشنگی را شاهد باشیم، از قوه قضائیه خواستیم که با عوامل این وضعیت برخورد کند.

Image result for ‫گل لاله‬‎