به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 505
بازدید دیروز: 18,753
بازدید هفته: 505
بازدید ماه: 505
بازدید کل: 23,662,336
افراد آنلاین: 6
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
شنبه ، ۰۱ اردیبهشت ۱٤۰۳
Saturday , 20 April 2024
السبت ، ۱۱ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۱۵۴ - شهادت عبدالجبار مختوم نژاد سرباز اهل گنبد در تهران/دستگیری عامل شهادت مأمور پلیس تهران ۱۴۰۰/۰۵/۱۱

تشییع پیکر سرباز شهید «عبدالجبار مختوم‌نژاد»

در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ 

   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱

درگیری پلیس تهران با شرور چاقوکش/ سرباز دهه هشتادی شهید شد + عکس

شهادت سرباز ده هشتادی با ضربات چاقوی یک شرور | سایت انتخابپیکر سرباز شهید

 

به گزارش پلیس تهران، فرمانده انتظامی تهران بزرگ در مراسم تشییع پیکر شهید عبدالجبار مختوم‌نژاد با بیان اینکه امنیت یکی از اساسی‌ترین نیازهای مردم است، اظهار داشت: برهم‌زنندگان نظم همواره در تلاش هستند آرامش جامعه را دچار اخلال کنند.در این شرایط باید مردان بزرگی باشند که از آسایش خود گذشته و امنیت را برای مردم برقرار کنند و نمونه مصداق این موضوع شهادت دو نفر از پرسنل این نیرو در روز نهم مرداد بود.
سردار حسین رحیمی افزود: شهید مختوم‌نژاد یکی از اشرار را به مرجع قضائی منتقل کرده بود، این شرور جانی در مسیر برگشت، از یک فرصت استفاده کرد و با چاقوی خودش که شاید جان ده‌ها مرد و زن را در زورگیر‌ی‌هایش به لرزه درآورده بود، اقدام به مضروب کردن این شهید کرد.
رحیمی بیان داشت: شهید مختوم‌نژاد، پس از مجروح شدن و در حالیکه خونریزی شدید داشت، ده‌ها متر با بدن چاقو خورده دنبال مجرم رفته و وی را رها نکرده و او را گرفته بود اما در حالی که دیگر جان در بدن نداشت، مجرم متواری شد.
وی با بیان اینکه تمام ما آرزو داریم که در مسیر خدمت به اسلام، نظام و مردم جان خود را فدا کنیم، اظهارداشت: مجرمان آنقدر وقیح شده‌اند که با نخستین اقدام به روی ماموران امنیت سلاح می‌کشند، در هیچ جای دنیا اینگونه نیست، در کشور ما هزینه جرم به شدت پایین و امروز بدون تعارف به شدت کمتر شده است. باید با برخی از مجرمان برخورد صریح، جدی و قاطع شود، مجرمان اکنون کمتر احساس ترس می‌کنند که نباید این‌گونه باشد.
رئیس پلیس تهران با بیان اینکه شهید مختوم‌نژاد بسیاری از روزها، روزه و حافظ ده جزء قرآن کریم بود، گفت: ما جان ناقبلی داریم که اثبات کرد‌ه‌ایم این جان را برای برقراری امنیت فدا خواهیم کرد و از مرگ و شهادت نمی‌هراسیم.
سردار رحیمی متذکر شد: دشمنان بداند، سربازان ولایت برای امنیت و آرامش مردم، حتی بهترین جوانان خود را تقدیم می‌کنند اما اجازه نمی‌دهند کوچکترین خللی در امنیت ایجاد شود، ما عقب نمی‌نشینیم.
قاتل شهید مختوم‌نژاد به دار مجازات آویخته شود
وی با تاکید بر اینکه با شدیدترین وجه با مجرمانی که امنیت مردم را هدف قرار گرفته‌اند، برخورد می‌کنیم، افزود: ما کمتر از 10 ساعت قاتل شهید مختوم‌نژاد را که بیش از 6 مکان را جابه‌جا کرده بود، بازداشت کردیم، وی اکنون در اختیار پلیس است و ما و خانواده وی توقع داریم در کمترین زمان ممکن در محل به شهادت رساندن شهید مختوم‌نژاد به دار مجازات آویخته شود.
گفتنی است، سرباز شهید عبدالجبار مختوم‌نژاد متولد ۱۳۸۰، مجرد و اهل و ساکن شهر گنبد استان گلستان بود.

Image result for ‫گل لاله‬‎

 

دستگیری عامل شهادت مأمور پلیس تهران/

شرور چاقوکش به دام افتاد

۱۴۰۰/۰۵/۱۰

فرمانده انتظامی تهران بزرگ - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News  Agency

فرمانده انتظامی تهران بزرگ جزئیات و نحوه شهادت سرباز عبدالجبار مختوم نژاد توسط سارق سابقه دار را تشریح کرد.

 سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ  به تشریح پرونده شهادت سرباز مختوم نژاد پرداخت و اظهار کرد: صبح روز شنبه ۹ مرداد، ماموران کلانتری ۱۱۰ شهدا حین گشت زنی به مرد جوانی مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران با استعلام پلاک موتورسیکلتی که مرد جوان سوار بر آن بود، دریافتند که موتور سیکلت سرقتی است و در ادامه این فرد بازداشت و بلافاصله به دادسرای ناحیه ۱۴ تهران منتقل شد.

سردار رحیمی ادامه داد: در بررسی‌ها مشخص شد متهم دستگیر شده ۵ سابقه سرقت دارد و باتوجه به اینکه موتورسیکلت سرقتی همراهش بود به دستور قاضی پرونده برای تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل شد. اما ساعت ۱:۳۰ دقیقه همان روز و قبل از انتقال متهم به کلانتری، زمانی که سرباز وظیفه متهم جوان را از دادسرا بیرون آورد تا سوار بر خودرو به کلانتری منتقل کند، وی مدعی شد که گرسنه است و از سرباز خواست تا برای او غذا تهیه کند.

وی افزود: باتوجه به اینکه اغذیه فروشی در نزدیکی دادسرا بود سرباز ۱۹ ساله به نام عبدالجبار مختوم نژاد برای متهم  ۳۴ ساله غذا تهیه کرد و دستبند او را باز کرد تا متهم بتواند به راحتی غذایش را بخورد. اما متهم جوان با چاقویی که در لباسش پنهان کرده بود چندین ضربه به سرباز ۱۹ ساله زد و پا به فرار گذاشت.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: سرباز وظیفه به بیمارستان منتقل شد، اما شدت جراحات وارده شهادت او را رفم زد. با فوت عبدالجبار مختوم نژاد، موضوع به بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی پایتخت اعلام و کاراگاهان اداره دهم پلیس آگاهی برای دستگیری او وارد عمل شدند.

وی افزود: پاتوق‌ها و محل‌های تردد متهم زیر نظر گرفته شد و در نهایت با انجام تحقیقات فنی، کاراگاهان اداره دهم موفق به شناسایی متهم جوان در شهرستان کرج شدند.

سردار رحیمی بیان کرد: پس از هماهنگی‌های قضایی با بازپرس شفیعی، کاراگاهان جنایی راهی کرج شده و متهم جوان را داخل پارکی سوار بر موتورسیکلت سرقتی دیگری بازداشت کردند. متهم در تحقیقات به جرم خود اعتراف کرد و گفت: چون سابقه کیفری زیادی داشتم، برای ترس از دوباره بازداشت شدن تصمیم به فرار گرفتم، اما نمی‌دانستم که ضرباتی که به سرباز جوان وارد کردم باعث شهادت او شده باشد.

رئیس پلیس پایتخت گفت: به دستور بازپرس جنایی متهم در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار داده شد و  تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

گفتنی است که سرباز شهید عبدالجبار مختوم‌نژاد متولد ۱۳۸۰، مجرد و اهل و ساکن شهر گنبد استان گلستان است که برای انجام خدمت مقدس سربازی در کلانتری شهدای تهران در حال انجام وظیفه بود.