به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 761
بازدید دیروز: 18,753
بازدید هفته: 761
بازدید ماه: 761
بازدید کل: 23,662,592
افراد آنلاین: 6
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
شنبه ، ۰۱ اردیبهشت ۱٤۰۳
Saturday , 20 April 2024
السبت ، ۱۱ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۲۵۷ - پیکر شهیدان مدافع حرم سردار «فرزانه» و حجت‌الاسلام «مالامیری» در تهران و قم تشییع شد ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
 
6 سال پس از شهادت در سوریه
 
پیکر شهیدان مدافع حرم سردار «فرزانه»
 
و حجت‌الاسلام «مالامیری» در تهران و قم تشییع شد 
  
۱۴۰۰/۰۵/۲۲
 
پیکر پاک شهید مدافع حرم سردار فرزانه تشییع شد - فرداتشییع شهید مدافع حرم حجت الاسلام محمدمهدی مالامیری در قم - هارپی نیوز
پیکر پاک شهید مدافع حرم سردار حاج رضا فرزانه تشییع شد - ایرناسالگرد اولین شهیدجاویدالاثر مدافع حرم برگزار می شود+تصویر
پیکر شهید مدافع حرم سردار «حاج رضا فرزانه» و اولین شهید روحانی مدافع حرم حجت‌الاسلام «محمدمهدی مالامیری» که پس از شش سال مفقودی به کشور بازگشتند، دیروز در تهران و قم تشییع و به خاک سپرده شد.

مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم سردار «حاج رضا فرزانه» دیروز در شهرک شهید محلاتی تهران با حضور تعدادی از سرداران و فرماندهان سپاه و مردم شهیدپرور برگزار شد.
پیکر شهید فرزانه پس از تشییع در گلزار شهدای بهشت‌زهرا‌(س) به خاک سپرده شد.
شهید حاج رضا فرزانه ۲۲ بهمن ۹۴ در منطقه هوبر سوریه به شهادت رسید و پیکر مطهرش به دست گروه‌های تکفیری افتاد و سرانجام پس از 6 سال تفحص شد و به میهن بازگشت.
سردار رضا فرزانه متولد سال ۱۳۴۳ در تهران و فرمانده سابق لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله و فرمانده لشکر پیاده حضرت رسول (ص) بود. وی پس از بازنشستگی در سپاه در ستاد مرکزی راهیان نور فرمانده قرارگاه مشترک راهیان نور و معاون بازرسی ستاد مرکزی راهیان نور شد. شهید فرزانه از جانبازان دوران دفاع مقدس بود و سه بار در سال‌های ۶۲، ۶۵ و ۶۷ مجروح شد و از جانبازان شیمیایی دفاع مقدس است.
سردار شهید حاج رضا فرزانه از یاران نزدیک سردار شهید حسین همدانی بود و پس از ۴۰ روز حضور داوطلبانه در سوریه به کاروان شهدای مدافع حرم پیوست.
تشییع پیکر شهید مدافع حرم حجت‌الاسلام مالامیری در قم
دیروز همچنین پیکر پاک اولین شهید روحانی مدافع حرم حجت‌الاسلام محمدمهدی مالامیری بر روی دستان مردم شهیدپرور قم تشییع شد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما، پیکر پاک شهید مالامیری پس از اقامه نماز توسط آیت‌الله حسینی بوشهری، با حضور قشر‌های مختلف مردم و طلاب حوزه علیمه از حرم مطهر حضرت معصومه (س) تا گلزار شهدای علی‌ابن‌جعفر‌(ع) قم تشییع و در قطعه شهدای مدافع حرم گلزار خاکسپاری شد.
شهید حجت‌الاسلام مالامیری ۳۱ فروردین سال ۹۴ در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پس از ۶ سال پیکرش به ایران بازگشت. با خاکسپاری پیکر شهید مالامیری، تعداد شهدای مدافع حرم مدفون در قم به ۴۲۹ شهید رسید.از این تعداد شهید مدافع حرم، ۲۷ شهید ایرانی و مابقی شهدا از لشکر فاطمیون و تیپ زینبیون هستند.

 


کشف پیکر مطهر پاسدار شهید «عین‌اله مصطفایی» در سوریه

کشف پیکر مطهر پاسدار شهید عین‌الله مصطفایی در سوریه- اخبار فرهنگ حماسه و  مقاومت - اخبار فرهنگی تسنیم | Tasnim


پیکر مطهر یکی دیگر از شهدای مدافع حرم پس از سال‌ها مفقودی در سوریه کشف شد. پیکر مطهر پاسدار شهید عین‌اله مصطفایی توسط گروه تفحص ایثارگران سپاه پاسداران در سوریه کشف و هویت او از طریق آزمایش DNA شناسایی شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، شهید مصطفایی اهل کرج یکی از مستشاران زبده نظامی در جریان نبرد با تکفیری‌های سوریه بود که در درگیری با تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید و پیکرش در منطقه ماند و در شمار شهدای مدافع حرم مفقودالاثر قرار گرفت.

Image result for ‫گل لاله‬‎