به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 129
بازدید دیروز: 1,937
بازدید هفته: 2,067
بازدید ماه: 117,573
بازدید کل: 23,779,369
افراد آنلاین: 4
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
یکشنبه ، ۳۰ اردیبهشت ۱٤۰۳
Sunday , 19 May 2024
الأحد ، ۱۱ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۲۹ - آیت‌الله جنتی: رسیدگی به وضعیت معیشت مردم به صورت جهادی باشد ۱۴۰۰/۰۶/۱۲

 

آیت‌الله جنتی:

رسیدگی به وضعیت معیشت مردم به صورت جهادی باشد

     ۱۴۰۰/۰۶/۱۲

آیت‌الله جنتی: رسیدگی به معیشت مردم تسریع شود - جهان نيوز

 

رئیس‌مجلس خبرگان رهبری گفت با روحیه جهادی که از رئیس‌جمهور سراغ داریم باید رسیدگی به امور معیشتی مردم که از اولویت‌های برنامه ایشان است، سرعت‌ گیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت‌الله جنتی، پنجشنبه۱۱ شهریورماه در هشتمین جلسه هیئت‌رئیسه و کمیسیون‌های مجلس خبرگان رهبری با تقدیر از ملت ایران به خاطر حضور پرشور و آگاهانه در صحنه انتخابات ریاست‌جمهوری؛ توجه به رفاه و امور معیشتی و اقتصادی مردم را از انتظارات خبرگان رهبری از دولت جدید عنوان کرد و گفت: رئیس‌جمهور حتما در این زمینه باید جهادی کار کند و خبرگان رهبری نیز باید مطالبه گر کار دولت باشد.
وی تصریح کرد: مجلس خبرگان رهبری باید هم دولت را به مردم معرفی کند تا مردم قدر دولت را بدانند و هم دولت باید قدر این مردم را بداند، چرا که ما مردم خوب و فهیمی داریم.
رئیس‌مجلس خبرگان رهبری با‌اشاره به اینکه فرصت ۴ ساله خدمت به مردم در جایگاه ریاست‌جمهوری فرصت کوتاهی است، افزود: باید از این فرصت کوتاه برای خدمت به مردم حداکثر استفاده را کرد.
آیت‌الله جنتی در ادامه با‌اشاره به وضعیت اسفناک کرونا در کشور بر تسریع در واکسیناسیون تاکید کرد.
رئیس‌مجلس خبرگان رهبری همچنین با‌اشاره به اینکه مسئولان کشور باید برای حل مشکلات اقتصادی به راه‌حل‌های کوتاه مدت بسنده نکنند، گفت: برنامه‌های بلندمدت برای حل مشکلات کشور باید مورد توجه قرار گیرد.
وی، مردمی و انقلابی بودن را دو ویژگی اصلی مسئولان کشور برشمرد و ادامه داد: تمامی کسانی که نقشی در سرنوشت مردم دارند، باید انقلابی و مردمی باشند و الگوی اصلی آنان در داشتن این دو ویژگی و خدمت به مردم مقام معظم رهبری است.
آیت‌الله جنتی با تاکید بر اینکه مردم از خبرگان به عنوان قشر روحانی و طلبه انتظار پیگیری مطالبات خود را دارند، گفت: خبرگان باید پیگیر مطالبات مردم باشد و ما تا آنجا که توان داریم رسیدگی به امور مردم را در اولویت کارهای خود قرار دهیم.