به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 1,842
بازدید دیروز: 2,474
بازدید هفته: 1,842
بازدید ماه: 117,348
بازدید کل: 23,779,146
افراد آنلاین: 6
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
شنبه ، ۲۹ اردیبهشت ۱٤۰۳
Saturday , 18 May 2024
السبت ، ۱۰ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۹۶۷ - سردار اسماعیل احمدی مقدم رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی شد ۱۴۰۰/۰۶/۲۹

سردار اسماعیل احمدی مقدم 

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی شد 

  ۱۴۰۰/۰۶/۲۹


سردار احمدی مقدم رییس دانشگاه عالی دفاع ملی شد - خبرآنلاین

سردار اسماعیل احمدی مقدم رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی شد.
مراسم تکریم سردار احمد وحیدی رئیس سابق دانشگاه عالی دفاع ملی و معارفه سردار اسماعیل احمدی‌مقدم به عنوان رئیس جدید این دانشگاه صبح امروز برگزار شد.
سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی، احمد وحیدی وزیر کشور و رئیس سابق این دانشگاه، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل و جمعی از مسئولان و فرماندهان ارشد نیروهای مسلح در این مراسم حضور داشتند. گفتنی است سردار احمدی‌مقدم فرمانده سابق نیروی انتظامی بود.
سرلشکر باقری: رژیم صهیونیستی می‌داند در محاصره محور مقاومت تاب ایستادگی ندارد
بر اساس این گزارش، سرلشکر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در آیین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با گرامیداشت ایام هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی، بیان داشت: دانشگاه عالی دفاع ملی با ادغام پژوهشگاه‌های زیر نظر نیروهای مسلح تبدیل به یک مجموعه ترکیبی آموزشی شده است و بحمدالله در طی ۵ سال مسئولیت سردار وحیدی توانست به رشد و ارتقاء کمی و کیفی برسد.
وی ادامه داد: مسئولیت‌های سنگینی برعهده دانشگاه عالی دفاع ملی است و مسئولیت آموزش، تربیت و تعالی مدیران و فرماندهان عالی بخش لشکری و کشوری را برعهده دارد و با وجود تمام تلاش‌هایی که تاکنون اتفاق افتاده، همچنان راه پیشرفت زیادی پیش‌رو دارد و همه ارکان دانشگاه به مدیریت ریاست جدید باید این مسیر جدید را طی کنند.
سرلشکر باقری با اشاره به حوادث افغانستان گفت: افغانستان نمونه روشنی از سرنوشت دولتی است که با اتکا به آمریکا و پشت کردن به تمامی همکاری‌ها و رویکردهای منطقه و همسایگان به این روز افتاد که ارتش و حاکمیت خود را در طی ده-یازده روز از دست داد و فرار کردند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به خروج خفت‌بار آمریکا بعد از بیست سال از افغانستان خاطرنشان کرد: فرار خفت‌بار آمریکا از منطقه نیز گویای این مهم است و دور نیست که کشورهای بیشتری که در این راه قرار دارند و همه اتکای خود را به آمریکا کرده‌اند به این روزگار گرفتار شوند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به پیوستن ایران به پیمان همکاری شانگهای اشاره کرد و گفت: از این به بعد چند قطبی را شاهد خواهیم بود و پیوستن ایران به پیمان شانگهای و قدرتی که در این پیمان وجود دارد، نشان‌دهنده وجود کشورهای دیگری است که در موازات با قدرت آمریکا در حال شکل‌گیری و ایفای نقش در صحنه جهانی هستند.
سرلشکر باقری با اشاره به اقدامات رژیم صهیونیستی تأکید کرد: رژیم صهیونیستی با غصب سرزمین فلسطین فکر می‌کرد که با اتکا به قدرت آمریکا می‌تواند دارای مسیر رو به رشد و قدرت‌گیری بیشتری باشد و دل‌ خوش کرده بود به ارتباط با چند کشور حقیر و مزدور در منطقه که حوادث افغانستان و سایر حوادث در محور مقاومت و شکست‌های پی‌درپی این رژیم کودک‌کش نشان‌دهنده این است که آینده خوشی در انتظار این رژیم نیست.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: مسئولان رژیم صهیونیستی هر زمان تهدیدات را مطرح می‌کنند، خود به خوبی می‌داند که هرگونه تعرض به سرزمین و منافع جمهوری اسلامی ایران با پاسخ قاطع و شکننده ایران روبه‌رو خواهد شد و در محور مقاومت و در محاصره گروه‌های مقاومت مانند حماس و جهاد تاب مقاومت را ندارند.