به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 3,307
بازدید دیروز: 4,191
بازدید هفته: 18,559
بازدید ماه: 18,559
بازدید کل: 23,680,382
افراد آنلاین: 4
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
جمعه ، ۰۷ اردیبهشت ۱٤۰۳
Friday , 26 April 2024
الجمعة ، ۱۷ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
159 - زهرا ترابی به شهدای مدافع سلامت پیوست ۱۴۰۰/۰۶/۱۴

زهرا ترابی به شهدای مدافع سلامت پیوست 

  ۱۴۰۰/۰۶/۱۴

زهرا ترابی به شهدای مدافع سلامت در فارس پیوست - ایرنا

شیراز - ایرنا- زهرا ترابی از کارکنان درمانگاه های امام رضا (ع) و شهید مطهری شیراز به شهدای مدافع سلامت در استان فارس پیوست و یکشنبه در کنار سایر شهیدان مدافع سلامت آرام گرفت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، یکشنبه در نشست ستاد مدیریت دانشگاهی کووید ۱۹  با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت و ضمن تسلیت به مناسبت شهادت زهرا ترابی شهید مدافع سلامت مجتمع درمانگاهی امام رضا(ع) و شهید مطهری گفت: تلاش و ایثار مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در تمام بحران ها به ویژه کرونا بر هیچ فردی پوشیده نیست.
مهرزاد لطفی افزود: برای خدمت به همنوعان روازنه شاهد ابتلا و حتی فوت همکاران بر اثر بیماری کووید۱۹ هستیم، در این میان لازم است همه برای پایان این بحران مشارکت داشته باشیم که مهم ترین راه، پایبندی به رعایت پروتکل های بهداشتی است.
وی از مردم استان فارس خواست تا با رعایت پروتکل های بهداشتی و برای پیشگیری از سویه های جدید کرونا، بیش از پیش با مجموعه سلامت همراه باشند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه تغییر وضعیت رنگ بندی در شهرستان ها به معنای کاهش خطر کرونا نیست افزود: شهروندان نباید با تغییر وضعیت رنگ بندی کرونا در برخی شهرستان ها، نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی کوتاهی کنند، چرا که این تغییر وضعیت در برخی شهرستان ها به معنای کاهش خطر ویروس نیست و همچنان لازم است با پرهیز از سهل انگاری، نسبت به رعایت بهداشت، احساس مسوولیت داشته باشیم.
لطفی یکی از راه های اساسی در مقابله با کرونا را ایمن سازی جامعه با واکسیناسیون عمومی عنوان کرد و افزود: دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تمام توان برای واکسینه کردن مردم استان با اولویت بندی های هدفمند می کوشد و ضرورت دارد مردم استان نیز در این امر با مراجعه به موقع در زمان بندی های مشخص، بر سرعت این امر بیافزایند تا به ایمنی بالا در جامعه دست یابیم.
وی با ابراز نگرانی از وضعیت پیش رو نسبت به بیماری کووید۱۹ و گسترش ویروس جهش یافته دلتای هندی اظهار کرد: شدت سرایت پذیری، بیماری زایی و مرگ آفرینی این ویروس جهش یافته، بسیار بالا است و تنها راه برون رفت از این وضعیت، همکاری و مشارکت کامل مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است.