به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 121
بازدید دیروز: 1,937
بازدید هفته: 2,058
بازدید ماه: 117,564
بازدید کل: 23,779,362
افراد آنلاین: 6
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
یکشنبه ، ۳۰ اردیبهشت ۱٤۰۳
Sunday , 19 May 2024
الأحد ، ۱۱ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۹۸۱ - دریادار ایرانی: هرگونه تهدید دریایی دشمنان را «محکم و پشیمان‌کننده» پاسخ خواهیم داد ۱۴۰۰/۰۷/۱۰

دریادار ایرانی: هرگونه تهدید دریایی دشمنان را

«محکم و پشیمان‌کننده» پاسخ خواهیم داد

  ۱۴۰۰/۰۷/۱۰

دریادار ایرانی: بزودی شاهد ساخت اولین پیشران تمام ایرانی خواهیم بود
فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه نیروی دریایی در عمق دریا در برابر دشمنان با صلابت ایستاده‌اند، گفت: هرگونه تهدید و اقدام دریایی دشمنان را «محکم و پشیمان‌کننده» پاسخ خواهیم داد.

امیر دریادار «شهرام ایرانی»، فرمانده نیروی دریایی ارتش در گفت‌وگویی با بیان اینکه کردستانی‌ها همواره در حفاظت از مرزهای کشور نقش بسزایی دارند، اظهار داشت: مرزنشینان همواره با روحیه انقلابی، به‌درستی و بااقتدار مرزبانی و مرزداری می‌کنند.
وی با بیان اینکه نیروی دریایی راهبردی ارتش در قالب نیروهای مسلح نیز در مرزهای آبی امنیت را حفظ می‌کند، افزود: نیروی دریایی ارتش برای برقراری امنیت پایدار به‌صورت 24 ساعته و بدون توقف در دریا حضور دارد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با‌اشاره به اینکه جمعیت شناورهای ما متشکل از افراد و اقوام مختلف ایرانی است، تصریح کرد: تفاوتی ندارد که این افراد اهل کجا هستند، چراکه تلاش شبانه‌روزی و راهبرد ما و نیروهای مسلح این بوده که همه باهم در کنار هم پرچم جمهوری اسلامی ایران را به بهترین نحو ممکن و بااقتدار بالا نگه داشته و حفظ کنیم.
وی با بیان اینکه دوست و دشمن به این نتیجه رسیده‌اند که نیروهای مسلح کشورمان با همراهی مردم به عنوان ید واحده در مقابل دشمنان ایستاده‌اند، گفت: هرگونه تهدید و اقدامی را محکم، سخت، قاطع و پشیمان‌کننده پاسخ خواهیم داد.
امیر ایرانی با تأکید بر اینکه سربازان نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی و هم‌رزمان عزیزم در عمق دریا با صلابت ایستاده‌اند، اظهار کرد: امیدواریم همواره همانند اکنون پرچم پرافتخار کشورمان را در مناطق بین‌المللی به اهتزاز دربیاورند.
وی عنوان کرد: گرچه جمهوری اسلامی ایران همواره با سه پدیده تحریم، توطئه و تهدید مواجه بوده است اما با حضور مقتدرانه همرزمانم در دریا و ساخت بهترین و به‌روزترین تجهیزات توسط جوانان بومی کشور، شیطنت‌های دشمنان را به‌خوبی کنترل کرده‌ایم.
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی از فعالیت نمایندگی استخدام نیروی دریایی ارتش در کردستان خبر داد و افزود: جوانان علاقه‌مند می‌توانند با مراجعه به این نمایندگی برای فعالیت در نیروی دریایی ارتش ثبت‌نام کنند تا ما نیز در خدمتشان باشیم.
به گزارش تسنیم، امیر ایرانی با بیان اینکه خود را لایق این همه محبت مردم کشور به‌ویژه خطه غرب کشور و کردستانی‌های غیور نمی‌دانم، یادآور شد: امیدوارم همواره بتوانم با توکل بر خداوند و دعای خیر مردم، وظیفه خود را به‌درستی در عمل انجام دهم.