به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 941
بازدید دیروز: 1,937
بازدید هفته: 2,878
بازدید ماه: 118,384
بازدید کل: 23,780,181
افراد آنلاین: 4
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
یکشنبه ، ۳۰ اردیبهشت ۱٤۰۳
Sunday , 19 May 2024
الأحد ، ۱۱ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
449 - پیام شیخ ابراهیم زکزاکی به ششمین اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت»: دشمن در حال عقب‌نشینی است ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
پیام شیخ ابراهیم زکزاکی به ششمین اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت»:
 
دشمن در حال عقب‌نشینی و در موضع دفاع است
 
  ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
 
رهبر جنبش اسلامی نیجریه در پیام به ششمین اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» با بیان اینکه امروز دشمن در موضع عقب‌نشینی است، تصریح کرد: قبلاً دشمن در حال حمله به ما بود و ما در موضع دفاع اما اکنون دشمن در موضع دفاع است.

ششمین اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» با حضور جمعی از مسئولان کشوری و لشکری و همچنین نمایندگانی از گروه‌های جهادی و کشورهای اسلامی برگزار شد.
ششمین اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت با حضور سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، علیرضا کاظمی ‌سرپرست وزارت آموزش و پرورش، صلاح زواوی سفیر فلسطین، ابراهیم دیلمی‌ سفیر یمن، علاءالدین بروجردی معاون بین‌الملل امور دانشجویان خارجی دانشگاه آزاد اسلامی، سهیلا زکزاکی فرزند شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر جنبش اسلامی نیجریه و نمایندگانی از گروه‌های جهادی و کشورهای اسلامی در مجتمع فرهنگی تلاش تهران برگزار شد.
به گزارش ایسنا، در این مراسم که با محوریت نقش مقاومت در افول و اخراج آمریکا از منطقه برگزار شد، پیام‌های حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی و شیخ زکزاکی به برگزار‌کنندگان اجلاسیه مجاهدان در غربت قرائت شد و سفرای کشورهای فلسطین و یمن و همچنین جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش و معاون دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی سخنرانی کردند.
شیخ ابراهیم زکزاکی در پیام خود به این اجلاسیه خاطرنشان کرد: در زمانه‌ای زندگی می‌کنیم که با دو نوع جنگ طرفیم؛ جنگ عقیده و جنگ میدانی.
وی با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند معنای اسلام را عوض کند و نام اسلام را خدشه‌دار کند، ابراز داشت: امروز دشمن در موضع عقب‌نشینی است زیرا مقاومت مسلمانان در سراسر دنیا نشان داده که جنگ عقیده و جنگ میدانی شکست خورده است.
رهبر جنبش اسلامی نیجریه بر همین اساس تصریح کرد: قبلاً دشمن در حال حمله به ما بود و ما در موضع دفاع اما اکنون دشمن در موضع دفاع است.
شیخ ابراهیم زکزاکی ابراز داشت: همبستگی و درود خودم را ابراز می‌دارم به تمامی مقاومت‌ها در سراسر دنیا، به‌خصوص فلسطینی‌ها. پیروزی از آنِ ماست و ان‌شاءالله مسجدالاقصی در آینده نزدیک آزاد خواهد شد. همچنین همبستگی و درود و سلام خود را به مجاهدین کشمیر و بحرین اعلام می‌دارم.
وی همچنین بیان داشت: همچنین همبستگی و تهنیت و سلام خود را ابراز می‌دارم به مجاهدین یمن. ان‌شاءالله خداوند به همه ما پیروزی عطا بفرماید.
گفتنی است، در جریان برگزاری ششمین اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت همچنین از ۸ نفر از مجاهدان عرصه‌های مقاومت و نیز پدر و مادر علی لندی دانش‌آموز عرصه ایثار و فداکاری به‌طور ویژه تجلیل شد.