به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 1,252
بازدید دیروز: 2,079
بازدید هفته: 21,066
بازدید ماه: 111,929
بازدید کل: 23,773,730
افراد آنلاین: 31
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
پنج‌شنبه ، ۲۷ اردیبهشت ۱٤۰۳
Thursday , 16 May 2024
الخميس ، ۸ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۲۶۹ - همایش هماهنگی دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی برگزار شد ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
 
همایش هماهنگی دومین سالگرد
 
شهادت حاج قاسم سلیمانی برگزار شد
 
  ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
همایش هماهنگی دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی | خبرگزاری فارسیادداشت رسیده/ تحلیل بازنمایی رسانه‌های غربی درباره‌ی سردار شهید قاسم  سلیمانی - خبرگزاری حوزه
 
همایش هماهنگی برگزاری دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران، علیرضا زاکانی شهردار تهران، مقدم فر مشاور رسانه‌ای فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نرجس و زینب سلیمانی فرزندان شهید سلیمانی و شهرداران مناطق تهران در تالار ایوان شمس برگزار شد.
شهردار تهران در حاشیه این همایش در جمع خبرنگاران گفت: ستاد بزرگداشت دومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی در بالاترین سطح در شهرداری تشکیل شده است. تمام سطوح شهرداری اعم از مناطق و نواحی و مجموعه‌های مختلف شهرداری به‌ویژه معاونت فرهنگی و اجتماعی پیگیر برگزاری یک بزرگداشت و حرکت جدی مردمی هستند. اساس کار، کار مردمی است. هرچند حق حاج قاسم ادا نخواهد شد اما تلاش می‌کنیم که ما هم گام‌هایی در این جهت برداریم. علیرضا زاکانی افزود: قریب به دوهزار برنامه در سطوح مختلف در نظر گرفته‌شده و عموما هم این برنامه‌ها مردمی هستند و ما نیز وظیفه خود را پیگیری و حمایت از این برنامه‌های مردمی و خودجوش می‌دانیم. 
زاکانی ادامه داد: در نقاط مختلف در طول هفته برنامه‌ها انجام می‌شود هر چند اساس کار در ستاد مرکزی به مسئولیت فرزند بزرگوار حاج قاسم انجام می‌شود. عمده کار، مردمی است و شهرداری در قامت یک کمک‌کننده و پیروی از موج مردمی در میدان ظاهر خواهد شد. 
وی بیان داشت: حاج قاسم بنده خوب خدا بود و به همین دلیل خدا به او این همه عزت و عظمت داد و منشأ خیر و بزرگی امت اسلام و به‌ویژه ایران عزیز شد.
 تشکر زینب سلیمانی از شهرداری تهران
رئیس بنیاد حفظ و نشر آثار شهید سلیمانی هم در جلسه ستاد بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: ابتدا تشکر می‌کنم از شهرداری بابت برنامه‌هایی که برای سالگرد شهید به بنیاد ارائه کردند. در برنامه امسال تشییع شهدا را خواهیم داشت و برنامه‌های دیگری که به همت شهرداری برگزار خواهد شد. 
زینب سلیمانی افزود: رهبری معظم فرمودند که برنامه‌های حاج قاسم نباید از حالت برنامه‌های مردمی خارج شود. از شهرداری می‌خواهیم تا از برنامه‌های مردمی حمایت کنند. در بنیاد نیز تصمیم گرفتیم این برنامه‌ها به‌صورت ویژه‌ای پوشش داده شود. در سازمان صداوسیما نیز ستادی تشکیل می‌شود تا این برنامه‌های مردمی پوشش داده شود.
 بعد از 2 سال مراسم سالگرد سردار سليماني برگزار مي شود
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران هم در این جلسه گفت: بعد از دو سال فرصتی که دنبالش بودید تا عقده از دل باز کنید فراهم است. فرصتی که مردم تهران دنبالش بودند تا بتوانند مراسمی ‌درخور سردار سلیمانی برگزار کنند. بعد از یوم‌الله تشییع سردار سلیمانی این شهر هیچ مراسم بزرگی به خودش ندید. 
محمد امین توکلی‌زاده افزود: در حال برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری برای دومین سالگرد شهید سلیمانی هستیم و سهم شهرداری تهران حمایت از مراسم‌های مردمی است که در نقطه‌نقطه این شهر قرار است،
برگزار شود.
توکلی‌زاده افزود: با یک حجم وسیع از درخواست‌ها و اعلام برنامه‌های مردمی مواجه هستیم، از حسینیه‌ها هیئت‌ها، مساجد که بیانگر این است که مردم چه مطالبه‌ای دارند و چه فضایی در گوشه گوشه این شهر شکل گرفته است.