به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 182
بازدید دیروز: 2,355
بازدید هفته: 22,351
بازدید ماه: 113,214
بازدید کل: 23,775,015
افراد آنلاین: 7
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
جمعه ، ۲۸ اردیبهشت ۱٤۰۳
Friday , 17 May 2024
الجمعة ، ۹ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۲۷۰ - دبیر ستاد مردمی مراسم دومین سالروز شهادت سردار سلیمانی: عاملان ترور حاج قاسم از پوستر انتقام هم می‌ترسند ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
دبیر ستاد مردمی مراسم دومین سالروز شهادت سردار سلیمانی:
 
 عاملان ترور حاج قاسم از پوستر انتقام هم می‌ترسند
 
  ۱۴۰۰/۰۹/۲۷

حمیدرضا مقدم‌فر، دبیر ستاد مردمی دومین سالگرد بزرگداشت سردار رشید اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی صبح دیروز در نشست خبری در تشریح برنامه‌های دومین سالگرد شهادت این شهید والا مقام گفت : سیاست‌های ستاد به افزایش کیفیت بخشی این برنامه‌ها و همچنین سوق دادن نهادهای حکومتی و دولتی به حمایت از برنامه‌های مردمی اختصاص داشته است.
مقدم‌فر همچنین در اعلام برنامه‌های مردمی دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: در این هفته دو روز مهم است: نخست روز ۱۳ دی که روز شهادت است و دوم ۱۶ دی که سالگرد آیین تشییع سردار در تهران است. برنامه‌های مفصلی برای این دو روز تدارک دیده شده هم در داخل ایران و هم در خارج از کشور و در کشورهای مختلف، اروپایی، آسیایی و آفریقایی. نخستین مراسم روز شهادت سردار است که در مصلای تهران با حضور شخصیت‌های سیاسی، نظامی و فرهنگی کشور و همچنین شخصیت‌های مهم جریان مقاومت برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: دومین مراسم ۱۶ دی برپا می‌شود. در این روز ما پیکر ۱۵۰ شهید پیشتر مفقودالاثر را در تهران تشییع خواهیم کرد. ۱۶ دی به روایتی سالروز شهادت حضرت صدیقه طاهره(س) نیز هست. هم‌زمان در برخی از شهرستان‌ها نیز آیین تشییع شهدا را داریم. باید اشاره کنم که برنامه‌های ویژه بزرگداشت در همه شهرها و استان‌های کشور و در همه حسینیه‌ها، مصلاها، مساجد و حتی منازل مردم خواهد بود. به‌ویژه روضه فاطمیه حاج قاسم در این هفته برپا می‌شود.
دبیر ستاد مردمی دومین سالگرد بزرگداشت سردار رشید اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی همچنین به برپایی مراسم‌های ویژه در حرم حضرت ثامن‌الحجج امام علی بن موسی‌الرضا(ع) در مشهد مقدس اشاره کرد و گفت: در شب شهادت سردار برنامه ویژه‌ای با حضور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران در حرم امام رضا(ع) برپا می‌شود. ما همچنین آیین ختم ۳۱۳ نفره کلام‌الله مجید را در حرم مطهر خواهیم داشت. در این مراسم‌ها همایش مقاومت در مشهد و برنامه ویژه کودکان و نوجوانان حاج قاسم در کرمان، مشهد تهران با عنوان قهرمان من و مانند سردار تدارک دیده شده است. مسابقات کتابخوانی را در هفته مقاومت خواهیم داشت.
مقدم فر ادامه داد: عاملان ترور شهید سلیمانی بدانند که تا ابد خواب آسوده نخواهند داشت. آنها نشان دادند که حتی از پوستر انتقام ترور حاج قاسم هم وحشت دارند لذا باید بدانند که این ترس تا آخر عمر خواب راحتی برای آنها نخواهد گذاشت؛ بنابراین در انتقام تاکتیکی هم این نکته را متوجه باشند.