به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 374
بازدید دیروز: 2,852
بازدید هفته: 11,413
بازدید ماه: 17,203
بازدید کل: 23,505,575
افراد آنلاین: 5
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
جمعه ، ۱۰ فروردین ۱٤۰۳
Friday , 29 March 2024
الجمعة ، ۱۹ رمضان ۱٤٤۵
فروردین 1403
جپچسدیش
321
10987654
17161514131211
24232221201918
31302928272625
آخرین اخبار
۳۲۰ - معاون عملیات سپاه: تربیت یافتگان حاج قاسم در تل‌آویو و بیت‌المقدس از صهیونیست‌ها انتقام می‌گیرند ۱۴۰۰/۱۰/۱۸

معاون عملیات سپاه:

تربیت یافتگان حاج قاسم در تل‌آویو

و بیت‌المقدس از صهیونیست‌ها انتقام می‌گیرند

   ۱۴۰۰/۱۰/۱۸

خاطره جالب یک پرستار از حاج قاسم در بیمارستان نجمیهاظهارات معاون عملیات سپاه درباره عملكرد طالبان - بهار نیوز


به گزارش خبرگزاری تسنیم، سردار عباس نیلفروشان معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز گذشته در آئین بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در گلستان شهدای اصفهان، اظهار داشت: شکل‌گیری محور مقاومت باعث گرفتاری آمریکا در باتلاق منطقه خاورمیانه شد و آمریکا برای انحراف افکار عمومی و همچنین درگیر کردن محور مقاومت به رژیم اشغالگر قدس، دستور حمله به لبنان را داد و رژیم اشغالگر قدس از زمین، هوا و دریا به جنوب لبنان حمله کرد اما حاج قاسم به میدان رفت و با بسیج حزب‌الله و نیروی مقاومت لبنان، موفق شد در جنگی قهرمانانه و 33 روزه، ماشین جنگی رژیم اشغالگر را منهدم کند. وی با بیان اینکه ‌تانک‌های 60 تنی پیشرفته اسرائیل با بمب‌های کنار جاده‌ای مقاومت منفجر و نابود شدند، گفت: صدها کشته و مجروح از این جنگ برجا ماند و رژیم درمانده اسرائیل عقب‌نشینی کرد، این هنگام بود که حاج قاسم تیر خلاص را بر پیکر طرح خاورمیانه بزرگ، در بیروت به سمت اسرائیل شلیک کرد.
سردار نیلفروشان آغاز عملیات شکل‌گیری داعش را از موصل دانست و اظهار کرد: پس از اشغال موصل، داعش به سمت سامرا و بغداد حرکت کرد و در سوریه حرامیان جبهه النصره، احرارالشام و گروه‌های تکفیری تا چند قدمی حرم زینب کبری‌(ع) رسیدند. در این زمان بود که زینبیون، حیدریون، فاطمیون و هزاران هزار مجاهد و مهاجر الی الله به‌سوی حرم آل‌الله شتافتند.
وی با اشاره به چاره‌اندیشی آمریکا و تروریسم برای زوال قدرت پوشالی‌اش در منطقه، توضیح داد: آنها که دیگر چشم دیدن حاج قاسم و فرماندهان مقاومت را نداشتند، تصمیم گرفتند با حذف فیزیکی حاج قاسم و فرماندهان مقاومت، خود را از مهلکه غرب آسیا برهانند، در 13 دی ماه 1398 آمریکای جنایتکار که تا آن زمان نقاب مقابله با تروریسم بر چهره داشت، از پشت نقاب بیرون آمد و فرمانده جبهه مقاومت را به شهادت رساند.
سردار نیلفروشان، متوقف کردن جبهه مقاومت را دلیل اصلی ترور حاج قاسم بیان کرد و گفت: آنها غافل از این بودند که شهید حاج قاسم سلیمانی از سردار قاسم سلیمانی خطرناک‌تر شد و از ایران اسلامی، موشک‌های قهر و غضب و انتقام عین‌الاسد قلب فتنه را در منطقه کوبید و هیمنه رژیم آمریکا که تاکنون هیچ کشوری مستقیم یارای درگیری با آن را نداشت، از هم پاشید. معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه آمریکا امروز هیچ راهی جز ترک و فرار از منطقه ندارد، گفت: در غیر این صورت فرزندان انقلابی و تربیت یافتگان حاج قاسم با خشم و غضب خود آنها را خارج می‌کنند، حاج قاسم در میان ماست و اطمینان می‌دهم که تربیت‌یافتگان او در آینده‌ای نه چندان دور در کوچه پس‌کوچه‌های اورشلیم، بیت‌المقدس و تل‌آویو این جنایتکاران صهیونیست را از سوراخ‌هایشان بیرون می‌کشند و انتقام خون جوانان، کودکان و دختران و مادران فلسطینی را خواهند گرفت.