به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 180
بازدید دیروز: 2,852
بازدید هفته: 11,219
بازدید ماه: 17,009
بازدید کل: 23,505,381
افراد آنلاین: 5
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
جمعه ، ۱۰ فروردین ۱٤۰۳
Friday , 29 March 2024
الجمعة ، ۱۹ رمضان ۱٤٤۵
فروردین 1403
جپچسدیش
321
10987654
17161514131211
24232221201918
31302928272625
آخرین اخبار
۳۲۷ - نگرانی سرویس مخفی آمریکا از تبعات ترور «سردار سلیمانی» ۱۴۰۰/۱۰/۲۵

نگرانی سرویس مخفی آمریکا از تبعات ترور «سردار سلیمانی»

     ۱۴۰۰/۱۰/۲۵

جزئیات برنامه نهادها و سازمان در دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی- اخبار  فرهنگ حماسه و مقاومت - اخبار فرهنگی تسنیم | Tasnim

نشریه نیوزویک در گزارشی با اشاره به پشت‌سر گذاردن دومین سالگرد ترور سردار سلیمانی توسط آمریکا، از نگرانی مقامات اطلاعاتی آمریکا نسبت به پیامد‌های این ترور که به دستور مستقیم دونالد ترامپ اجرا شد، خبر داده است. تارنمای نشریه نیوزویک نوشت: دو سال پس از ترور «سردار قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، سرویس مخفی ایالات متحده همچنان به ردیابی و نظارت بر پیام‌های انتقام‌جویانه علیه «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری سابق آمریکا که دستور این ترور را صادر کرد، ادامه می‌دهد.
همچنین «جاستین ویلان» سخنگوی سرویس مخفی آمریکا به نیوزویک گفت: «سرویس مخفی ایالات متحده همه تهدیدات علیه افراد تحت حفاظت را جدی می‌گیرد». هرچند براساس پروتکل‌های این نهاد، ویلان جزئیاتی در مورد فرآیند اجراشده برای بررسی تهدیدات احتمالی ارائه نکرد.
در روزهای اخیر هم پویانمایی برگزیده پویش «قهرمان» که به موضوع انتقام از قاتلان شهید سلیمانی پرداخته بازتاب گسترده‌ای در بین رسانه‌ها و سیاستمداران آمریکایی داشته است.
همچنین تاکید مجدد رهبر انقلاب بر موضوع تقاص از قاتلان شهید سلیمانی و همچنین اظهارات فرمانده‌کل سپاه مبنی بر اینکه انتقام سردار سلیمانی یک استراتژی و آرمان است، نشان می‌دهد گذشت زمان موجب فراموشی موضوع انتقام از قاتلان سردار دل‌ها نمی‌شود.
نیوزویک در ادامه نوشت: در حالی که از زمان حمله هوایی ۳ ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ۹۸) که منجر به ترور سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران به همراه فرمانده دوم حشدالشعبی شد، پیام‌های آشکار برای انتقام از رئیس‌جمهوری سابق آمریکا و مقامات ارشد دولت او به‌طور پیوسته مطرح شده، به نظر می‌رسد این روند در دومین سالگرد ترور سردار سلیمانی تشدید پیدا کرده است.