به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 121
بازدید دیروز: 1,937
بازدید هفته: 2,058
بازدید ماه: 117,564
بازدید کل: 23,779,362
افراد آنلاین: 7
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
یکشنبه ، ۳۰ اردیبهشت ۱٤۰۳
Sunday , 19 May 2024
الأحد ، ۱۱ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۳۴ - آیت‌الله جنتی در جلسه شورای نگهبان: حضرت زهرا(س) در کل اعصار الگوی زنان عالم است ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
آیت‌الله جنتی در جلسه شورای نگهبان:
 
حضرت زهرا(س) در کل اعصار الگوی زنان عالم است
 
   ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
دبیر شورای نگهبان گفت: حضرت زهرا(س) اگرچه طول حیات مبارکشان کوتاه بود اما عمق زندگی ایشان بسیار زیاد و پر برکت بود؛ ایشان در کل اعصار مایه افتخار و الگوی زنان عالم هستند.

آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان، در جلسه این شورا با تبریک میلاد حضرت زهرا(س) و امام خمینی(ره) گفت: حضرت زهرا(س) هم مقامات عالی انسانی را دارا بود و در یک کلمه تجلی کامل اسماء و صفات الهی بود.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان، وی در تشریح ابعاد شخصیتی حضرت زهرا(س) ابراز داشت: ایشان اگرچه طول حیات مبارکشان کوتاه بود اما عمق زندگی ایشان بسیار زیاد و پر برکت بود؛ ایشان در کل اعصار مایه افتخار و الگوی زنان عالم هستند.
آیت‌الله جنتی با ابراز تاسف از اینکه الگوی امیر المومنین علی(ع) برای مردان و حضرت صدیقه زهرا(س) برای زنان عالم همچنان به درستی تبیین نشده است، خاطرنشان کرد: باید همه تلاش کنیم تا الگوی این دو چهره ممتاز تاریخ و بشریت در سراسر عالم فراگیر شود.
دبیر شورای نگهبان و از شاگردان امام خمینی(ره) در ادامه به تبیین شخصیت امام بزرگوار اشاره کرد و بیان داشت: ایشان گرچه بیش از 30 سال است که از میان ما رفته اما افکار و ‌اندیشه‌های ایشان همان طور که در صحیفه امام هم آمده، زنده است و همواره برای همگان قابل استفاده خواهد بود.
وی افزود: همه از جمله وزرای آموزش و پرورش و علوم باید برای شناخت بیشتر راه و رسم امام خمینی(ره) به نسل جدید به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان تلاش مضاعفی کنند ضمن آنکه حوزه‌های علمیه و روحانیون نیز باید حافظ آثار امام(ره) باشند.
آیت‌الله جنتی گفت: غربی‌ها و پیروان آنان در ایران زمان طاغوت سالها تلاش کرده بودند که دین را از عرصه اجتماعی و سیاسی حذف کنند که امام بزرگوار این توطئه را برهم زد و اسلام سیاسی و مردم‌سالاری دینی را احیا کرد از این رو همه باید در نشر افکار و ‌اندیشه‌های ایشان به وظایف خود
عمل کنیم.