به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 3,097
بازدید دیروز: 4,463
بازدید هفته: 14,158
بازدید ماه: 14,158
بازدید کل: 23,675,986
افراد آنلاین: 9
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
پنج‌شنبه ، ۰۶ اردیبهشت ۱٤۰۳
Thursday , 25 April 2024
الخميس ، ۱۶ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۳۳۶ - دلنوشته امیرعبداللهیان برای سردار دل‌ها: حاج قاسم نامی که برای همیشه در خاطر باقی می‌ماند ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
دلنوشته امیرعبداللهیان برای سردار دل‌ها:
 
حاج قاسم نامی که برای همیشه در خاطر باقی می‌ماند
 
۱۴۰۱/۰۲/۲۰


به گزارش فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه به بهانه سفر بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه به تهران دلنوشته‌ای برای سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نوشت. وی ابراز داشت:
مسافر شام!
خوش آمدی!
در همه جای ایران، تصویر اقتدارآمیز و زیبای سردار رشید اسلام، قهرمان بزرگ مبارزه با تروریسم، حاج قاسم سلیمانی نقش بسته است. امروز دمشق در امنیت و ثبات است. حلب می‌خندد، دیرالزور آرام است، کودکان سوریه سرگرم بازی و شادی‌اند و کوچه‌های نبل و الزهرا، فوعه و کفریا و... از صدای خمپاره‌ها، دیگر نمی‌لرزد.
در این دلنوشته آمده است: امروز دیگر از کابوس داعش در دیار شام، اثری باقی نمانده و این همان وعده‌ای بود که حاج قاسم، مژده آن را داده بود.
وی افزود: حاج قاسم، نامی است که برای همیشه در خاطر منطقه و جهان و ملت سوریه باقی خواهد ماند. نامی آشنا برای مردمانی که امید را از تبسم او، هدیه گرفتند و در اوج جولان پرچم سیاه داعش، دل به قدم‌های سرشار از اراده قوی قاسم سلیمانی در کنار رزمندگان سوریه و در ریف دمشق و حلب و حمص و درعا خوش کردند.
گفتنی است، حسین امیرعبداللهیان شهریور ۱۴۰۰ در نشست کمیته ویژه پیگیری حقوقی و بین‌المللی پرونده ترور شهید سلیمانی و همراهانش، بر پیگیری این پرونده و به عدالت سپردن تروریست‌های دولتی تأکید کرد.
بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه روز یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه در سفری از پیش اعلام نشده به تهران آمد و ضمن ملاقات با مقام معظم رهبری، با ‌آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان دیدار کرد. حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای خطاب به رئیس‌جمهور سوریه با تأکید بر اینکه امروز رئیس‌جمهور و ملت سوریه نزد ملت‌های منطقه سرافرازند، افزودند: امروز همه به سوریه به‌عنوان یک قدرت نگاه می‌کنند.
امیرعبداللهیان هم پس از این سفر در توئیتی با بیان اینکه سفر امروز بشار اسد فصل جدیدی از روابط راهبردی ایرا‌ن و سوریه را گشود، تصریح کرد: مصمم هستیم تا روابط را به سطح شایسته دو ملت ارتقاء دهیم.